دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و آماده بهره برداری است

مدیر بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان فارس گفت: بیش از ٧٠ درصد دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و آماده بهره برداری است. 

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق شنبه ۲۱ اسفند در نشستی خبری بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا مسیر الهی را دچار مشکل کنند اما وعده حق خداوند آن است که هیچگاه مسیر الهی دچار مشکل نخواهد شد. 
 
او اضافه کرد: دشمنان از زمان صدر اسلام تاکنون در تلاش هستند تا به اسلام خدشه وارد شود ولی شاهد هستیم که خداوند همواره با جناد الله همراه بوده و دشمنان همواره ناکام بوده اند لازم به ذکر است که براساس تحقیقات انجام شده دشمنان ١۵ درصد از خرابکاری‌های خود را علیه پیامبر اسلام(ص) و ٧۵ درصد از برعلیه امام زمان (عج) است. 
 
حدائق خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغاتی که دشمنان بر علیه جهان اسلام داشته‌اند باید برنامه ریزی دقیقی برای خنثی کردن این خرابکاری‌ها وجود داشته باشد البته با توجه به حجم و ابعاد تبلیغات دشمنان فعالیت‌های تبلیغی اسلام بیش از هر زمان دیگر سخت است ولی باید این اقدام را انجام داد. 
 
او عنوان کرد: اگر فرمان خداوند را اجرایی کنیم باید منتظر تحقق دولت جهانی امام زمان (عج) هم باشیم. 
 
به گفته حدائق، ۷۰ درصد از دانشگاه مهدویت به پایان رسیده و با توجه به مشارکت‌های مردمی می‌توان دو طبقه اصلی آن را به بهره برداری رساند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
332 کلیک ها  شنبه, 21 اسفند 1400 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا