پاسدار انقلاب بودن افتخاری است که با شهادت تکمیل می شود

فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) شیراز‌، نقش پاسداران را در جامعه مهم خواند و گفت: پاسدار انقلاب بودن افتخاری است که با شهادت تکمیل می شود.

به گزارش راستین آنلاین سرهنگ احمد جعفری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را فرصتی مهم برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و گفت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و این نهاد مقدس تا جهت آمادگی زمینه ظهور منجی عالم بشریت در دنیا تلاش می کند لذا جهت تحقق این امر مهم محدوده جغرافیایی نمی شناسد. 
فرمانده سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع)در ادامه، با اشاره به روز پاسدار که مصادف با میلاد امام حسین علیه السلام می باشد، پاسداری را افتخاری دانست که مزدش با شهادت تکمیل می شود.
سرهنگ جعفری گرامیداشت این روز را نه گرامیداشت یک قشر و شغل خاص، بلکه پاسداشت ارزشهایی خواند که پاسداران انقلاب اسلامی حافظ آن می باشند. 
وی، با اشاره به ارزش هایی که با تأسی به سید الشهدا و اقامه حق و عدالت، مفهوم پاسدار را به یک ارزش دینی و انقلابی تبدیل نموده است افزود: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، در صدد حذف واژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند، چرا که با حذف این واژه زودتر به مطامع دنیوی خود برسند اما دوباره در این نقشه شوم نیز ناکام ماندند. 
فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) با اشاره به برنامه های رده تحت مدیریت خویش در گرامیداشت این ایام فرخنده، جدا از جشن های مرسوم و بزرگی که در محدوده ناحیه مقاومت برگزار می شود،اذعان داشت: نشست مجازی، مسابقه فرهنگی، کتابخوانی، تولید چند اثر فاخر با موضوع پاسدار انقلاب ازجمله ویژه های این ایام خواهد بود که توسط معاونت های مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد. 
سرهنگ جعفری، با اشاره به زحمات پاسداران در کنار بسیجیان جهت کاهش موج فراگیری کرونا، برگزاری یک مراسم باشکوه و بزرگ جهت خانواده های پاسداران و تقدیر از زحمات همسران آنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، را اصلی ترین اقدام ناحیه احمد بن موسی علیه السلام برشمردند که در اواسط هفته جاری با حضور گرم خانواده های پاسداران برگزار می شود
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
205 کلیک ها  جمعه, 13 اسفند 1400 19:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا