اجرای ۸۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در شیراز

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز، از اجرای ۸۰۰ برنامه در سر فصل‌های فرهنگی، خدمات رسانی، اجتماعی و بصیرتی به میزبانی این ناحیه از سپاه در دهه فجر خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ احمد جعفری چهارشنبه ۱۳ بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، این ایام را فرصت و الگوی مناسبی برای جهاد تبیین دانست.
 
او همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی را فرصت و الگوی مناسبی برای جهاد تبیین بیان کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز ادامه داد: نظام سلطه بین‌الملل درصد است تا چراغ انقلاب را خاموش کند اما غافل هستند از اینکه با برگزاری دهه فجر در هر سال نسبت به سال گذشته چراغ انقلاب پرفروغ و درخشان تر می‌شود.
 
جعفری ضمن برشمردن ویژگی‌های جهاد تبیین دهه فجر را الگو و فرصت مناسبی دانست تا فعالیت‌های ایران را قبل از پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب که حفظ دستاوردهای آن نمونه بارزش است برای نسل‌های جوان بازگو کند.
 
او خاطرنشان کرد: دهه فجر لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و اهتمام به قداست و حفظ آن امری لازم و ضروری است.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز همچنین با بیان اینکه جشنهای دهه فجر بهتر است به سمت کوچه‌ها، معابر و بازارها سوق پیدا کند، افزود: بسیج با اجرای برنامه‌های محله محوری این ماموریت را دنبال می‌کند.
 
جعفری در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جامعه پردازی و تحقق تمدن نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم بیان شده است، افزود: قطعاً نسل نو وظیفه‌ سنگین تر از جوانان اوایل انقلاب بر دوش دارند، چرا که حفظ انقلاب و گسترش آن در اقصی نقاط جهان کاری مهم و ضرورتی انکار ناپذیر در عصر مدرنیته محسوب می‌شود.
 
او از اجرای ۸۰۰ برنامه مختلف با موضوعات فرهنگی، خدمات رسانی، اجتماعی و بصیرتی که مهمترین آن برگزاری نشست‌های محله محور با موضوع جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات موجود و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است خبر داد. 
 
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز، افتتاح چند طرح مهندسی و بسیج سازندگی در محدوده شرق این کلانشهر را از برنامه‌های شاخص دهه فجر اعلام کرد که در سطح ستاد ناحیه اجرا خواهد شد.
 
جعفری اضافه کرد: امسال برای اولین بار برنامه‌ها به سه سطح محله‌ای(پایگاه محور)، حوزه‌ای و ناحیه‌ای تقسیم شده که بیشترین حجم برنامه‌ها در سطح محلات توسط پایگاه‌های بسیج انجام خواهد شد و ستاد ناحیه و حوزه‌های مقاومت به عنوان پشتیبان اجرای برنامه‌ها نقش ایفا خواهند کرد.
 
او خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه و کمک به نیازمندان، راه‌اندازی اشتغال خرد و خانگی از طریق اعطای تسهیلات و کمک به رفع نیازهای ساختاری از دیگر برنامه‌های مهم این رده است که در کنار تقویت گروه‌های جهادی از طریق مشاوره تخصصی انجام می‌شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز بیان کرد: تولید محتوای فاخر و انتشار هدفمند فعالیت‌های بسیج در بستر های مختلف به ویژه در شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از برنامه‌های این رده محسوب می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
178 کلیک ها  چهارشنبه, 13 بهمن 1400 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا