رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل است

رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل است
   
رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل است |||| ||||

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور استقلال رسانه های ما دچار تزلزل شده است و رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل باشد.

به گزارش راستین آنلاین عباس محمدیان  امروز (شنبه 7 اسفند) در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای «ابوذر» استان فارس که در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه باید مروج نظم باشند و اگر نتوانیم این نظم را ترویج دهیم نمی توانیم مطالبه گر آن باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با یادآوری این مطلب که آثار مختلف در قالب های مختلف ارسال شده است، افزود: امروز فصل رویش جشنواره «ابوذر» است و روز کشف استعدادهاست، امروز مرحله استانی برگزار شد و تا 2 هقته آینده هم مرحله کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در شرایطی امروز قرار دارند که خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب هستند، تاکید کرد: بارها رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در اهمیت تشکیل جبهه رسانه ای اشاره فرمودند و مسئولیت اصلی این سازمان تشکیل جبهه رسانه طراز انقلاب است.

محمدیان با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند وفاق و همبستگی جامعه را ارتقا دهند و به وحدت جامعه تقویت کنند و پاسخگویی مسئولین را تسریع ببخشند، تاکید کرد: استقلال رسانه های ما دچار تزلزل شده است و رسانه ای می تواند مطالبه گر و جریان ساز باشد که مستقل باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز به یک قدرت لازم و ضروری در این برهه نیاز داریم، وابستگی رسانه ها سبب انزوای جامعه می شود، افزود: کار جمعی باید رسانه ها در دستور کار خود قرار دهند و شرایط جهادی کشور باید محور باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: رسانه ها در ارائه روایت صحیح و جهاد تبیین باید خط شکن باشند و دشمن به دنبال اینست که تعارضات هویتی را به جنگ درون تمدنی کند و آرزو داریم در جنگ روایت ها پیروز میدان باشیم و روایتی که بر اساس آرمان ها و ارزش های انقلاب باشند ما در این روایت گری عقب هستیم و در روایت سازی باید نقشه راه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش خبرنگار آخرت باور باید در دستور کار قرار گیرد و باید خودمان اخلاق رسانه ای را احیا کنیم تا بتوانیم اثرگذار باشیم، اضافه کرد: چرا کاغذ گران و یا آگهی زیاد می شود صفحه شهدا حذف می شود، ما مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
285 کلیک ها  شنبه, 07 اسفند 1400 14:07
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا