پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با صدور پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به تمام همکاران و مشتریان شرکت تبریک گفت.

 
به گزارش راستین آنلاین  در پیام مجید سلطانی آمده است: "یوم الله ۲۲ بهمن الگویی از استقلال و آزادیخواهی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که با رشادت ها و پایداری های خود، درس جهاد و از خودگذشتگی به ملت های آزادیخواه منطقه و جهان دادند.
 
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان حماسه ای عظیم و رویدادی ماندگار در تاریخ معاصر جهان، نمایانگر فداکاریها و بصیرت ملتی آگاه، مقاوم و شکست ناپذیر در پیروی از رهبری حضرت امام(ره) است. انقلابی که با توکل بر خداوند متعال از بطن جامعه برخاست و قدرتمندانه همچنان با اقتدار و عزت در صحنه ی جهانی خودنمایی می کند.
 
اینک جمهوری اسلامی ایران، مقتدرتر از همیشه به سمت پایداری ببشتر گام بر می دارد و با کسب موفقیت های جوانان این مرز و بوم در بخش های مختلف، عصبانیت دشمنان اسلام را از کارآمد نبودن تحریمهای ظالمانه بیشتر می سازد.
 
اکنون در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب، بار دیگر با حضور همه جانبه خود در گرامیداشت یوم ا... ۲۲ بهمن ضمن حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، همقدم و همراه در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق می کنیم".
انتهای پیام /  108
278 کلیک ها  پنج شنبه, 21 بهمن 1400 21:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا