اعلام برنامه های ۲۲بهمن در فارس

جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس جهت برنامه ریزی و نهایی سازی مراسمات یوم الله 22 بهمن برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان قائم مقام ستاد دهه فجر فارس در این جلسه با اشاره به تغییر سبک راهپیمایی و گرامیداشت یوم الله 22 بهمن به علت شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، به برگزاری مراسم این روز به صورت خودروپیمایی اشاره کرد و افزود: مسیرهایی تعیین شده که به صورت نهایی اعلام و راهپیمایی 22 بهمن بصورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.
 
وی با تأکید بر تعطیلی ناپذیری مراسم انقلاب اسلامی، روز 22 بهمن را بسیار مهم، مظهر اقتدار ملت ایران و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: زنده نگه داشتن این روز و ایجاد انسجام و خود باوری با روحیه انقلابی از ضروریاتی است که در این ایام باید به آن توجه نمود.
 
قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس به ایجاد کارگروه های مختص یوم الله 22 بهمن اشاره و از جمله آن ها کارگروه ویژه ساماندهی راهپیمایی خودرویی و موتوری و کارگروه انتظامی و امنیتی برای برگزاری مراسمی باشکوه را برشمرد.
 
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز در این جلسه گفت: دهه پر فروغ فجر یادآور آرمان‌های مقدسی همچون استقلال، آزادی و تحقق جمهوریت در بستر دین مبین اسلام است.
 
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه عنوان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا راهپیمایی پر شور یوم الله ۲۲ بهمن همواره به صورت خود جوش از سوی مردم برگزار می‌شد، اما اکنون باید با برنامه ریزی های لازم و بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا زمینه ای فراهم کنیم که برگزاری این آیین ارزشمند توام با حفظ سلامت آحاد جامعه باشد.
 
استاندار فارس با اشاره به اهمیت فعال بودن موکب‌ها و پویایی و نشاط مساجد در روز ۲۲ بهمن بر لزوم برنامه ریزی مشخص برای مسیرهای احتمالی راهپیمایی خودرویی و فراهم شدن امکانات و وسایل نقلیه عمومی برای حضور در مراسم سخنرانی تأکید کرد و افزود: مراسم سخنرانی در صورت اجرا باید در فضای آزاد و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی انجام شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
260 کلیک ها  دوشنبه, 18 بهمن 1400 18:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا