برنامه های فرهنگی متناسب با نیاز فعلی جامعه باشد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود. 

 
به گزارش راستین آنلاین  سعید یوسفی امروز در جمع فراگیران دوره طرح ولایت کشوری به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: یک تشکل دانشجویی با توجه به ویژگی هایش سه رسالت عمده شامل جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی دارد. 
 
وی حضور جوانان در محیط دانشگاه را به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی یکی از مهمترین فرصت ها برای تشکل های دانشجویی برشمرد و افزود: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود. 
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر شناسایی دقیق استعدادها و برنامه ریزی برای شکوفایی آن ها گفت: 
 
یوسفی با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است اضافه کرد: یکی از راه های رشد عقلانی و تربیتی انسان ها، ایجاد روحیه مطالعه و کتابخوانی در آن هاست چرا که انس با کتاب و مطالعه موجب رشد فکری و عقلی فرد می شود. 
 
 
وی با بیان اینکه تحقق آرمان‌ های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان های عالم، متقی، آزاده و اخلاق مدار است، افزود: تحقق این هدف، نیازمند نقشه راهی است که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
344 کلیک ها  یکشنبه, 10 بهمن 1400 20:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا