•  جانشین بسیج دانشجویی فارس خبر داد:

برگزاری رویداد ملی " تز" در فارس

محمدجواد کهندل پور امروز در حاشیه بازدید از برنامه های هفته بسیج در دانشگاه شیراز اظهار داشت: رویداد ملی "تز"( تجربه های زیستی) به مناسبت روز دانشجو و هفته بسیج با محوریت ارتباط صنعت و دانشگاه در حوزه های کشاورزی و فنی و مهندسی برگزار می‌ شود.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : وی با بیان اینکه رویداد تز در قالب کلاس های آموزشی به عنوان کلاس های جنبی رویداد، در دو مرحله برگزار می شود افزود: یک مرحله آموزش پروپوزال نویسی و کارهای تیمی و سپس دریافت مقالات صورت می گیرد که در مرحله دوم پروپوزال‌های دانشجویی داوری می شود.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مرحله اول رویداد تز در حوزه کشاورزی و همزمان با هفته بسیج در دانشگاه‌های شیراز برگزار می‌ شود، اضافه کرد: مرحله دوم این رویداد با حضور شرکت های فنی مهندسی و دانشجویان با فرایند حل مسائل صنعت برگزار می‌ شود.

کهندل پور با بیان اینکه در مراسم اختتامیه رویداد ملی" تز" به پروپوزال‌های برتر در حوزه دانشجویی هدایای اعطا می‌ شود ادامه داد:این رویداد به همت مدیریت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مراکز تحقیقاتی شتاب بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر شیراز، مانا بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز، شهید طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز، آدلان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نوآوران بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی و کشاورزی دانشگاه شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام /  108
96 کلیک ها  دوشنبه, 06 آذر 1402 07:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا