برگزاری دوره تشکیلاتی "عهدسلیمانی" بسیج دانشجویی فارس

برگزاری دوره تشکیلاتی "عهدسلیمانی" بسیج دانشجویی فارس
   
برگزاری دوره تشکیلاتی "عهدسلیمانی" بسیج دانشجویی فارس |||| ||||

دوره تشکیلاتی عهد سلیمانی، ویژه مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی استان فارس، در شیراز برگزار شد.

 
دوره تشکیلاتی سه روزه با عنوان "عهد سلیمانی" ویژه مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی استان فارس در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
 
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مراسم اختتامیه این دوره، گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و در راستای هم افزایی و توجیه هرچه بیشتر مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی فارس دوره عهد سلیمانی برگزار شد.
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از بسیج دانشجویی فارس، محمدجواد کهندل‌پور، با ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری این دوره، افزود: در این دوره در کنار برنامه‌های تخصصی تشکیلاتی، فرهنگی و جانبی، مدیران جنبشی و پشتیبان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به تشریح فعالیت‌های حوزه مدیریتی خود پرداختند.
 
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه بر ضرورت پشتوانه نظری فکری برای تشکیلات تاکید کرد و گفت: تشکیلات انقلابی باید از پشتوانه فکری و نظری عمیق برخوردار باشد که به عنوان مبنای این بناست چراکه تشکیلات بدون مبنا در ادامه مسیر دچار سطحی نگری یا انحراف می‌شود.
 
کهندل پور با بیان اینکه شکل گیری و بقای تشکیلات نیازمند اهرم‌هایی متناسب با ماهیت همان تشکیلات است اضافه کرد: یک تشکل اسلامی باید عامل تزکیه اجتماع، استقرار و اقامه جمعی و نظام مند اخلاق الهی در جامعه باشد از این رو خود را ملتزم به رعایت اصول اخلاقی و تقوای جمعی می‌داند.
 
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر ضرورت پشتوانه نظری فکری برای تشکیلات تاکید کرد و گفت: تشکیلات انقلابی باید از پشتوانه فکری و نظری عمیق برخوردار باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
832 کلیک ها  شنبه, 09 بهمن 1400 10:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا