مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و وداع با پیکر شهید گمنام در سپیدان برگزار شد

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و وداع با پیکر شهید گمنام در سپیدان برگزار شد
   
مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و وداع با پیکر شهید گمنام در سپیدان برگزار شد |||| ||||

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس    مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و وداع با پیکر شهید گمنام در سپیدان برگزار شد.

 
 به گزارش راستین آنلاین مراسم استقبال و داع با پیکر مطهر شهید گمنام و دومین سالگرد شهادت تاریخی و تاریخ‌ساز سردار بزرگ و پرافتخار انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم با حضور اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارس فارس،حسن همتی فرماندار سپیدان،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان،اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین،خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.
 
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ،اظهار داشت:در مجلس شهدا باید از کدام شهید سخن بگوییم از شهید اعتمادی قدرتمند و با غیرت سخن بگوییم که به گفته پدر گرامی ایشان میگفتند شهید مادرشان را بر روی شانه های خود میگذاشتند و با شوخی فرزند و مادری، رضایت مادر را برای رفتن به جبهه می گرفتند.
 
اسماعیل محبی پور در ادامه به ذکر چند خاطره درباب زیرکی و مهربانی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود:حضرت آقا فرمودند اسم حاج قاسم دشمن را میخکوب می کرد اما منش حاج قاسم همراه با ترحم حتی در مورد اشرار بود و امروز در منطقه شرق در عین صلابت حاج قاسم از مهربانی ایشان گفته می شود.
 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه در هرجایی که جمعیت مسلمان وملت مظلوم مورد تعدی قرار گرفته ،دست وسایه حاج قاسم در آنجا حضور پیدا کرده است،تصریح کرد:حاج قاسم همواره در میدان دفاع از مظلوم حضور داشت چراکه ما در دین خود تکلیف داریم در برابر ظلم ومظلوم نمی توانیم واکنش نشان ندهیم وسکوت کنیم.
 
محبی پور همچنین افزود:حاج قاسم پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) است هرچند جانش هم در معرض قرار بگیرد اما با شعار هیهات من ذله زیر بار ظلم نخواهد رفت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
335 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1400 09:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا