اطفا حریق اسباب بازی فروشی در شیراز

اطفا حریق اسباب بازی فروشی در شیراز
   
اطفا حریق اسباب بازی فروشی در شیراز |||| ||||

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: بامداد امروز یک انبار محتوی اسباب بازی در این شهر دچار حریق شد که با حضور و اقدام سریع خاموش شد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی قانع جمعه دهم دی در این باره به جمع خبرنگاران گفت: ساعت یک و ۳۳ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک سوله در خیابان فرخیان ( تیموری) به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.
 
او ادامه داد: محل حادثه سولهای حدودا ۱۰۰ متری با بالکنی ۵۰ متری بود که در نبود مالک طعمه حریق شده بود.با توجه به مغازههای همجوار این سوله و مرتبط بودن سقف مغازهها با یکدیگر سریعا پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه شش دستگاه خودروهای اطفایی سنگین و واحد سیستم تنفسی به محل اعزام شدند.
 
قانع اظهار کرد: زمانی که نیروها به محل رسیدند سوله کاملا شعله ور بود و بیم تخریب شدن سقف سوله و انتقال شعلهها به مغازههای مجاور وجود داشت.
 
او افزود: آتش نشانان عملیات را با برش دادن درب سوله آغاز کردند و مشغول عملیات شدند که در مرحله اول از سرایت آتش به مغازههای همجوار جلوگیری کردند و آتش را تحت کنترل درآوردند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه مورد مصدومیت در این حادثه وجود نداشت، گفت: آتش نشانان با سه ساعت تلاش بی وقفه شعله های آتش را به طور کامل خاموش و با نفوذ به فضای داخل ایمن سازی محل انجام شد.
 
قانع ادامه داد: این حادثه بر اثر سهل انگاری افراد و ایجاد آتش در مجاورت این سوله و در نتیجه نفوذ شعله‌ها به فضای داخلی سوله به وقوع پیوست و خسارت زیادی بر جای گذاشته است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
664 کلیک ها  جمعه, 10 دی 1400 17:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا