بسیج فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام است

بسیج فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام است
   
بسیج فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام است |||| ||||

تشکیل بسیج، معجزه ذهنی امام خمینی (ره) است و پسا از ایشان، بسیج به همت مقام معظم رهبری به بلوغ و کفایت رسید و امروز فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام، بسیج است.

به‌گزارش راستین آنلاین اسماعیل قزل سفلی در آغاز رزمایش 12 هزار نفری جهادگران استان فارس گفت: این رزمایش از امروز در جهرم آغاز شده و تا 10 آذر ادامه خواهد یافت.
 
مسئول بسیج سازندگی استان فارس افزود: شهرستان جهرم به عنوان نقطه شروع رزمایش 12 هزار نفری جهادگران استان فارس انتخاب شده و گروه‌ های جهادی به صورت نمادین برای اجرای بخش‌های مختلف این رزمایش بزرگ اعزام شده اند.
 
وی اضافه کرد: وارد میدان شدن و در صحنه ماندن، مبارزه با فقر و محرومیت و خدمت به ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم، تنگه اُحُد جهادگران محسوب می شود.
 
قزل سفلی با اشاره به ایجاد بسیج در 5 آذر به فرمان امام راحل بیان کرد: تشکیل بسیج، معجزه ذهنی امام خمینی (ره) است که بسیج را بر روی زمین به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و بسیج به همت مقام معظم رهبری به بلوغ و کفایت رسید و امروز فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام، بسیج است.
 
مسئول بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: بسیج تفکری است که بن‌ بست‌ ها را می ‌شکند و برای جهاد در راه خدا راه را می‌ گشاید، بر غیرممکن ‌ها غلبه می ‌کند و دارای اندیشه جاری، سیار و پیشرونده است که محدود به جغرافیای خاصی نیست.
 
قزل‌ سفلی با اشاره به آرمان‌ های بسیجیان گفت: آرمان جهادی‌ ها، عبور از اراده دشمن و غلبه بر فقر و محرومیت است و امروز پایگاه بسیج صرفا محل تجمع بسیجیان نیست بلکه نقطه آغاز نبرد ما بر سر حل مسائل مردم است و پایگاه بسیج باید یک نظام در جغرافیای یک محله باشد.
 
وی تصریح کرد: جهادگران باید مسائل مردم را خوب بفهمند و پیگیری کنند و مطالبه گر و رزمایش مقتدرانه ۱۲ هزار نفری جهادگران فرصتی برای اعلام در میدان بودن و مبارزه کردن جهادگران برای مبارزه با محرومیت است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
560 کلیک ها  یکشنبه, 30 آبان 1400 09:18
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا