رویکرد شهرداری منطقه دو شیراز «تعامل با شهروندان» است

رویکرد شهرداری منطقه دو شیراز «تعامل با شهروندان» است
   
رویکرد شهرداری منطقه دو شیراز «تعامل با شهروندان» است |||| ||||

شهردار منطقه دوبر این باور است که داشتن شهری زیبا و بدون تخلف، نیازمند آگاه سازی شهروندان است.

به گزارش راستین آنلاین غلامرضا شهریاری تأکید کرد: داشتن چنین شهری، دست یافتنی است و آگاه سازی شهروندان، زمینه تحقق این آرزوست.
او یادآور شد: شهروندان منطقه دو شیراز با آگاه سازی در این زمینه، در جهت تحقق چنین شهری تلاش کرده اند و اگر مواردی از تخلف هم مشاهده می شود دلیل آن مشکلات اقتصادی و پایین بودن سطح زندگی مردم است.
شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به فعال بودن واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری این منطقه به استناد ماده 100 و بندهای 2، 14، 20 و 24 و همچنین ماده 55 قانون شهرداری تصریح کرد: این واحد «تعامل با مردم» را سرلوحه اقدامات و فعالیتهای خود قرار داده و با تجهیز و استفاده از سامانه سرا، تبلت، تجهیز ناوگان خودرویی به سیستم ایبیال، به نظارت و مدیریت خود نظم بخشیده است.
دکتر شهریاری در همین زمینه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 763 مورد تماس با سامانه 137، 222 مورد شکایت کتبی و حضوری، 84 مورد گزارش مهندسین ناظر، 34 مورد ثبت تخلفات در سامانه سرا، 42 مورد اجرای رأی در کمیسیون ماده 100، 33 مورد پلمپ درب تجاری و مسکونی، 17 مورد تشکیل پرونده واحدهای سیلندر پرکنی و 50 مورد تشکیل پرونده جهت واحدهای خرید و فروش ضایعات انجام شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
537 کلیک ها  شنبه, 29 آبان 1400 09:16
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا