مهر بانوان بسیجی ناحیه ثارالله به بیش از ۳هزار نفر از ایتام و معسرین

مهر بانوان بسیجی ناحیه ثارالله به بیش از ۳هزار  نفر از ایتام و معسرین
   
مهر بانوان بسیجی ناحیه ثارالله به بیش از ۳هزار  نفر از ایتام و معسرین |||| ||||

سه هزار و ۱۷۵ نفر از ایتام و معسرین با نام و یاد شهید ابراهیم هادی، توسط حوزه‌های محلات خواهر ناحیه ثارالله (ع) شیراز تحت پوشش خیرین قرار گرفتند.

سیده طاهره جوانمردی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه 3175نفر از ایتام و معسرین با نام و یاد شهید ابراهیم هادی، توسط حوزه‌های محلات خواهر ناحیه ثارالله(ع) شیراز تحت پوشش خیرین قرار گرفتند، اظهار داشت: در این طرح، با تلاش‌های خواهران سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، این ناحیه به عنوان ناحیه برتر در سطح استان فارس شناخته شد.

وی گفت: هدف از این طرح کمک به معیشت خانواده‌های نیازمندان، حفظ بنیان خانواده، و کمک به تحصیل ایتام و معسرین است که در یک سال گذشته، 3175نفر از ایتام و معسرین به همت حوزه‌های محلات خواهر ناحیه ثارالله(ع) شیراز تحت پوشش خیرین قرار گرفتند.
 
به گزارش بسیج، در جلسه‌ای که به میزبانی کمیته امام خمینی(ره) در منطقه 3 شیراز برگزار و با حضور مدیرکل امداد استان فارس، سرهنگ قاسم علیپور هماهنگ کننده سپاه فجر و خواهر برنده مسئول جامعه زنان سپاه فجر، همراه با ارتباط ویدئو کنفرانس با سرکار خانم افتخاری مشاور زن و خانواده در کمیته امداد و سرکار خانم بیابانی مسئول جامعه زنان کشور، از سرهنگ محمدبهادر علی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع ) و سرکار خانم سیده طاهره جوانمردی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله(ع) شیراز، تقدیر شد.
 
در پایان این مراسم، از طرح شهید هادی 2 با هدف کارآفرینی برای زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان رونمایی کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
476 کلیک ها  دوشنبه, 10 آبان 1400 10:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا