دو طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس اجرا می شود

دو طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس اجرا می شود
   
دو طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس اجرا می شود |||| ||||

طرح های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در استان فارس همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش راستین آنلاین مدیرکل کمیته امداد فارس  از اجرای طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در فارس خبر داد و در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: این 2 طرح از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در استان فارس همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

محمد بذرافشان افزود: با اجرای این طرح ها غذای گرم و بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان به صورت سراسری در کشور توزیع می شود.

وی اضافه کرد: جهت اجرای طرح «اطعام حسینی» (تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان) و ایجاد بیش از ۳۰۰ آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد، دانشگاه ها، اردوگاه ها، هیئات مذهبی، تکایا و موکب های حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی استفاده می شود.

بذرافشان تاکید کرد: علاوه بر طرح «اطعام حسینی»،  طرح «احسان حسینی» نیز با تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: طرح اطعام حسینی به صورت نمادین در شب تاسوعا با نام «قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل (ع)» و شب عاشورا با نام «سید الشهدا» اتفاق می افتد.

بذرافشان اضافه کرد: سال گذشته خیران نیک اندیش استان فارس در تهیه ۲ میلیون و ۵۰۰ غذای گرم و بسته های معیشتی و بهداشتی با اعتبار ببش از ۷۵ میلیارد تومان مشارکت کردند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران اعلام کرد: شماره کارت ۹۳۷۶-۹۹۷۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و کد دستوری #۱۰۷۱۸۸۷۷* آماده دریافت کمک های مردمی در اجرای این طرح است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
589 کلیک ها  یکشنبه, 24 مرداد 1400 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا