اردوگاه های دانش آموزی محلی امن برای غنی سازی اوقات فراغت

اردوگاه های دانش آموزی محلی امن برای غنی سازی اوقات فراغت
   
اردوگاه های دانش آموزی محلی امن برای غنی سازی اوقات فراغت |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: اردوگاه های دانش اموزی مکانی امن برای غنی سازی اوقات فراغت، رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان است.

به گزارش راستین آنلاین  فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در مراسم افتتاحیه سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی شهید دستغیب شیراز بیان کرد: ارودگاه شهید دستغیب دارای قدمتی بیش از ۵۰ سال بوده که  از سال ۱۳۵۰ افتتاح شده است و در این مدت دانش آموزان زیادی از این مکان بهره مند شده‌اند.

او، تصریح کرد:  از آنجا که سند تحول بنیادین سندی جامع است باید نگاه جامعی در اجرایی شدن به آن به دور از شعار داشته باشیم.

اسماعیلی، ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش به اردوها و توسعه، تشکیل و تعمیق کار گروهی اهمیت ویژه ایی داده و با وجود کمبودها و مشکلات منابع مالی مسائل تربیتی و آثار آن ها از اولویت نیافتاده و سعی شده که حفظ شود و امروز این سالن نیز در سخت‌ترین شرایط مالی ساخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، با اشاره به راهکار ۶ .۶ سند تحول بنیادین افزود: در این بند به ایجاد یک شبکه یادگیری که به هم مرتبط هستند و ارتباط مدرسه به این شبکه یادگیری اشاره دارد که عناصری مانند پژوهش سرا و اردوها را تعریف و به عنوان یکی از راهکارها و شبکه در هم تنیده یادگیری معرفی می‌کند.

او، افتتاح سالن شهید دستغیب را گامی عمیق و مهم در اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و اضافه کرد: اگر چه این گام در سطح کلان کوچک است اما اگر این گام‌ها گام به گام برداشته نشود حرکت رو به جلویی نخواهد بود.

اسماعیلی، اظهار کرد: از آن جا که دانش آموزان ما با شیوع کرونا در قرنطینه و شرایط سختی به سر می‌برند باید آمادگی کامل داشته باشیم که در دوران پساکرونا به بهترین نحو پذیرای نیازهای آن ها باشیم و بتوانیم از این فضا برای تقویت روحیه آنان استفاده کنیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
6273 کلیک ها  دوشنبه, 10 خرداد 1400 14:20
این مورد را ارزیابی کنید
(8 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا