• دبیر ستاد بزرگداشت معلم فارس خبر داد:

از ۳۱۶ نفر به مناسبت روز معلم در فارس قدرانی می شود

از ۳۱۶ نفر به مناسبت روز معلم در فارس قدرانی می شود
   
از ۳۱۶ نفر به مناسبت روز معلم در فارس قدرانی می شود |||| ||||

معاون آموزش و پرورش و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم فارس اعلام کرد که در هفته بزرگداشت مقام معلم، از ۳۱۶ معلم نمونه استان قدردانی خواهد شد.

محسن کلاری در راستین آنلاین سه ستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت: امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل حاکمیت بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، برنامه‌های تجمیعی و حضوری گرامیداشت مقام معلم را برگزار نخواهیم کرد و اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی و از طریق شبکه شادا وسایر راههای برخط با حضور معلمان نمونه برگزار می‌شود.

به گزارش راستین  به نقل از آموزش و پرورش فارس، کلاری گفت: یکی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم که از روز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد تقدیر از معلمان نمونه استان است.

کلاری ادامه داد: در سال تحصیلی جاری طی فراخوانی که در اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد از همه معلمان استان درخواست کردیم تا به سامانه الکترونیکی LTMSمراجعه کنند و براساس شاخص‌ها، فرم درخواست خود برای شرکت در جشنواره معلمان نمونه را تکمیل کنند.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت: تقریبا بیش از ۲۱ هزار نفر یعنی معادل یک سوم معلمان استان به این سامانه مراجعه و نمون برگ‌ها را تکمیل کردند.

کلاری خاطرنشان کرد: ۸ تیم ۴ نفره در سراسر استان تشکیل شد و مجدد همه مستندات بررسی وداوری شدند و در نهایت ۳۱۶ معلم نمونه در سطح مناطق استان امتیازات لازم را بدست آوردند.

او گفت: از این تعداد نیز ۱۹ معلم از استان فارس به عنوان معلم نمون استانی انتخاب شدند و اسامی آنها به وزارت آموزش وپرورش برای رقابت با سایر استانها برای کسب معلم نمونه کشوری اعلام شد.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس گفت: معلمان نمونه کشوری نیز پس از داوری نهایی که توسط ۵ تیم داوری کشوری که یکی از انها نیز دراستان فارس مستقر هستند مشخص و اسامی آنها توسط وزارت آموزش وپرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
627 کلیک ها  دوشنبه, 06 ارديبهشت 1400 17:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا