٥٠ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز توزیع می شود

٥٠ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز توزیع می شود
   
٥٠ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز توزیع می شود |||| ||||

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه ٥٠ هزار بسته معیشتی در قالب طرح "دست‌های مهربانی=ایران مهربان" بین خانواده‌های ایتام و نیازمندان در شیراز توزیع می‌شود.

محمد بذرافشان ظهر یکشنبه ٢٥ اسفند در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که در محل مجتمع فرهنگی آیت‌الله ربانی انجام شد، بیان کرد: توزیع این سری از بسته‌های معیشتی طی اقدام مشترک بین کمیته امداد و اوقاف فارس با هدف دستگیری از نیازمندان به ویژه ایتام با توزیع ٥٠ هزار بسته معیشتی انجام می‌شود.

بذرافشان افزود: همچنان تا پیش از تحویل سال جدید، مردم نیک اندیش فارس می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و ٣٨٠ مرکز نیکوکاری در استان در این امر خیر سهیم شوند.

او ابراز امیدواری کرد که همانند سال گذشته خیرین عنایت ویژه به خانواده‌های نیازمند داشته باشند و گفت: برای تهیه این مرحله از بسته‌های معیشتی از ظرفیت خیرین خارج از کشور هم استفاده شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه از سه درگاه کمک به نیازمندان پیش‌بینی شده، افزود: تا پیش از سال تحویل بسته‌های دیگری تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز در این مراسم بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا، اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی برای مردم نیازمند با همکاری کمیته‌ امداد کردیم.

سید عباس موسوی از تهیه ۵۰ هزار بسته معیشتی دیگر تا پیش از ایام نوروز و توزیع آن میان نیازمندان خبر داد و اعلام کرد که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۸۵ هزار بسته معیشتی بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان از محل موقوفات استان تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
317 کلیک ها  دوشنبه, 25 اسفند 1399 16:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا