توزیع ۳۲۱۰ بسته حمایتی طی پویش" هلال رحمت" در فارس

توزیع ۳۲۱۰  بسته حمایتی طی پویش" هلال رحمت" در فارس
   
توزیع ۳۲۱۰  بسته حمایتی طی پویش" هلال رحمت" در فارس |||| ||||

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از اجرای مرحله نخست طرح ملی پویش «هلال رحمت» در این استان با توزیع ۳۲۱۰بسته حمایتی و معیشتی بین خانوارهای نیازمند همزمان با روزهای آغازین سال نو خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حسین درویشی با بیان اینکه طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی شده و در حال اجراست، گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانوارهای نیازمند،خانواده‌های زندانیان،خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست ، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های معسر آنها تشکیل می‌دهند.
 
درویشی افزود: در استان فارس مرحله نخست پویش "هلال رحمت" با شعار «همه با هم توقف ناپذیریم» و با نقش آفرینی ۲۰ شعبه و اهتمام و همراهی بیش از ۲۵۰ خانه هلال قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شد.
 
او توضیح داد: در همین رابطه ۳۲۱۰ بسته حمایتی و معیشتی شامل اقلام غذایی جیره خشک، آجیل وخشکبار، گوشت گرم، غذای گرم،نان،کفش و پوشاک و لوازم التحریر به ارزش نقدی و مجموع یک میلیارد تومان تهیه و بین جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی توزیع شد. 
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین از تهیه بن خرید کالا و کارت هدیه توسط شعب این جمعیت در شهرستان‌های شیراز، گراش و لارستان خبر داد و اظهار کرد: ارزش نقدی این کارت‌ها و بن‌های خرید ۹۴ میلیون تومان بوده است که همزمان با شب عید و با همت خیرین داوطلب، در اختیار مددجویان شهرستان‌های یاد شده قرار گرفت.
 
درویشی در پایان یادآور شد :مرحله دوم طرح هلال رحمت از ۱۴ فروردین ماه همزمان با اول رمضان با همکاری مستقیم جمعیت هلال احمر و خیرین حقیقی و حقوقی، سمنها، موسسات خیریه، بنگاه‌های اقتصادی و خانه‌های هلال آغاز خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
234 کلیک ها  یکشنبه, 14 فروردين 1401 10:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا