• مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خبر داد:

سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته

سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته
   
سهم 40 درصدی آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته |||| ||||

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اعلام این خبر که سهم آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته 40 درصد بوده است، گفت: در سال 98 مبلغ سی و شش میلیارد و چهار صد میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که 13 میلیار و هشتصد میلیون تومان از این رقم را معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش کمک کرده اند.

به گزارش راستین آنلاین محمد بذرافشان گفت: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی و توانمند سازی اقتصادی نسبت به توانمند سازی در حوزه فرهنگی ، آموزشی و ارتقا سطح دانش و بینش دانش آموزان همواره برنامه ریزی و تلاش کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان اینکه در یکسال اخیر تعامل و همکاری بی سابقه ای بین اموزش و پرورش و کمیته امداد استان بوده است گفت: امروز افتخار میکنیم که به 25 هزار دانش اموز مقاطع مختلف استان فارس به عنوان یک سرباز خدمات ارایه می کنیم .

بذر افشان با اشاره به اینکه هرسال جشن عاطفه ها در دو فصل، یکی در آغاز سال تحصیلی و دیگری در اسفند ماه برگزار می گردد گفت: امسال درآمد جشن عاطفه ها  در شروع سال تحصیلی 27 میلیارد تومان بوده که  با وجود اینکه دانش آموزان در مدارس حضور نداشتند اما شاهد کمک های چشمگیر معلمان ، فرهنگیان ،مدیران و دانش آموزان  بوده ایم.

وی ادامه داد :باتوجه به اینکه در بحث حامیان طرح اکرام و ایتام آموزش و پرورش جزء دستگاه های پیشرو و برتر بوده است ، هر کارمندی  ، مدیری و معلم فرهیخته ای می تواند  با پرداخت حداقل 10 هزار تومان در طرح هر کارمند یک حامی شرکت نماید .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  بیان کرد: از 13 تا 15 اسفندماه در 3 روز نمادین جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان و دانش آموزان و با شعار عید را به خانه هایشان ببرید برگزار خواهد شد.

بذر افشان با اعلام  این خبر که  بیش از 20 میلیارد تومان تبلت تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع  کرده ایم افزود:  اگر هنوز مددجویان و دانش اموزان نیازمندی وجود داشته باشد که به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی از تحصیل محروم باشند کمیته امداد این امادگی را دارد که با کمک و استفاده از ظرفیت خیرین به این دانش آموزان کمک کند.                                     

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1082 کلیک ها  پنج شنبه, 16 بهمن 1399 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا