مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند
   
مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند |||| ||||

فرمانده انتظامی استان گفت: رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی با مردم به گونه ای است که با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند.

به گزارش راستین آنلاین  سردار رهام بخش حبیبیدر بیستمین همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان فارس که به صورت حضوری ( فرماندهان مستقر در مرکز) و ویدئو کنفرانسی ( فرماندهان مستقر در شهرستان های تابعه) و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی هر چه در توان داشتند را به میدان آوردند تا جلوی رشد و توسعه انقلاب اسلامی را بگیرند اما خداوند متعال مکر و حیله آنان را به خودشان برگرداند.

وی ادامه داد: اتاق فکرهای دشمنان این مرز و بوم به این نتیجه رسیدند که تنها راهی که می توانند وقفه ای در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند، جدا کردن مردم از حقیقت انقلاب و خدشه دار کردن و شبهه انداختن در باورها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دشمنان با استفاده از رسانه های در اختیار خود، مسائل و مشکلات بزرگ کشورهای غربی در حوزه های مختلف را کم رنگ جلوه داده و مشکلات کوچک موجود در کشور را بزرگنمایی کرده و از این طریق می خواهند مردم را از صف انقلاب و رهبری جدا کنند که البته به لطف خداوند همانند همیشه در این مسیر ناکام مانده اند.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت های نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: رفتار و کردار مأموران نیروی انتظامی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند، باید به گونه ای باشد که مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند.

وی برخورد با ارذل و اوباش را بسیار مهم و از مأموریت های ویژه نیروی انتظامی استان فارس در سال جاری عنوان کرد و گفت: برای تأمین امنیت و آرامش مردم، به صورت قانونی و محکم با اراذل و اوباش و مخلان نظم وامنیت عمومی برخورد می کنیم.

سردار حبیبی گفت: فرماندهان، روسا و معاونان نسبت به زیر مجموعه خود مسئولیت دارند و در همه موضوع ها و جوانب باید مدیریت لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تبریک این ایام، افزود: شعار نیروی انتظامی استان فارس در دهه فجر امسال "کاهش آسیب ها ؛ با ایجاد آرامش و لبخند در جامعه" است و همه کارکنان انتظامی باید با عملکرد و رفتار خود، امنیت و آرامش را به مردم هدیه کنند.

ایراد سخنرانی توسط جانشین فرمانده انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی استان، جانشین حفاظت اطلاعات استان و معاون هماهنگ کننده استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین در پایان این مراسم، با اهداء لوح تقدیر از فرماندهان یگان های برتر طی سال جاری در حوزه های مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
292 کلیک ها  دوشنبه, 06 بهمن 1399 13:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا