دانش آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره کشوری علمدار درخشیدند

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس با کسب یک رتبه ی اول، چهار رتبه ی دوم، سه رتبه ی چهارم، دو رتبه ی ششم، یک رتبه ی هفتم، دو رتبه ی نهم و یک رتبه ی دهم، علاوه بر کسب رتبه ی اول در ارائه ی آثار از نظر رتبه نیز همراه با کرمان میزبان، برترین استان جشنواره ی کشوری علمدار شد.

به گزارش راستین آنلاین  فرهاد اسماعیلی افزود فرهنگیان و دانش اموزان استان فارس در سیزده رشته ی اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار کشور موفق به کسب رتبه های مختلف شدند.

 مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانش آموز عاطفه دوقزلو در دوره متوسطه در رشته خاطره نویسی و دلنوشته از دروزدن موفق به کسب رتبه اول این جشنواره  شد.

اسماعیلی ادامه داد: آراد اسفندیاری دانش آموزدوره ابتدایی از ناحیه 2 شیراز  و فاطمه جعفری دانش آموز دوره متوسطه از زرین دشت در نامه ای  به سردار، همچنین همکار فرهنگی  سیما سلیمان پور در رشته شعر از ششده و قره بلاغ و  همکار فرهنگی  محسن نصیری اصل در رشته نقاشی و  خط از نی ریز موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی افزود: نسترن جمالی دانش آموز دوره متوسطه در رشته نقاشی از شیراز ، همکار فرهنگی حسن اعتمادی در رشته شعر از سرچهان و همکار فرهنگی امیر پژمان در رشته خوشنویسی از استهبان موفق به کسب رتبه های چهارم شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: پاشا خورشیدی دانش آموز دوره ابتدایی در  رشته نامه ای به سردار از داراب و همکار فرهنگی محمد حسین هاشمیان  در رشته خوشنویسی از استهبان موفق به کسب رتبه های ششم شدند.

اسماعیلی افزود: همکار فرهنگی امینه قره چاهی در رشته نقاشی خط  از مرودشت رتبه هفتم ، نازنین نوادری دانش آموز دوره ابتدایی در  رشته نامه ای به سردار از گله دار رتبه نهم و همکار فرهنگی  مرجان رضایی در رشته شعر از گراش رتبه دهم را کسب کردند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
349 کلیک ها  سه شنبه, 16 دی 1399 14:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا