• مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور:

گروه های تبلیغی در مدارس علمیه تشکیل شود

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه رابطه حوزه علمیه با تبلیغ باید بیش از پیش صورت گیرد، گفت: طلاب باید در کنار درس کارهای تبلیغی را انجام دهند، گروه های تبلیغی باید در مدارس تشکیل شودکه به حمدالله در این حوزه با توجه به دغدغه مسئول این حوزه گروه تبلیغی راه اندازی شده و برنامه هاوفعالیتهای خیری هم از این عزیزان رغم خورده است.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین محمد جنتی محب در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق که در سالن جلسات مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، با اشاره به اینکه بخشی از سرکشی های استانی به دلیل برنامه ریزی برای سالگرد شهید سلیمانی است که به دستور رئیس سازمان تبلیغات کشور صورت می گیرد، اظهار کرد: در این سفر زحمات استان فارس دیده شده است.
 
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه برنامه روایت مکتب حاج قاسم یک دغدغه بسیار جدی بوده است، عنوان کرد: بنا شده تا یک کانالی راه اندازی شود تا خاطرات و نکاتی از حاج قاسم در آن گذاشته شود، همچنین با فرزند شهید فخری زاده نیز صحبت هایی شده تا خاطرات ایشان را برسانند به دست مبلغان تا از آن استفاده شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک منشوری را دنبال می کنیم که در راس آن وعاظ مطرح و سخنرانان قرار دارند و پایین تر از آن وعاظ گفتمان ساز و جوان و همچنین در رده پایین تر از آن نیز مبلغان مجازی قرار دارند، و در لایحه مبلغان برتر نیز سعی داریم برنامه ای اجرایی کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین محب افزود: رابطه حوزه علمیه با تبلیغ باید بیش از پیش صورت گیرد، طلاب باید در کنار درس کارهای تبلیغی را انجام دهند، گروه های تبلیغی باید در مدارس تشکیل شودکه به حمدالله در این حوزه با توجه به دغدغه مسئول این حوزه گروه تبلیغی راه اندازی شده و برنامه هاوفعالیتهای خیری هم از این عزیزان رغم خورده است.
 
وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در صدد انجام آن هستیم کار ماهوی است که در مفهوم مبلغ صورت می پذیرد، به این صورت طلبه ای که در حوزه تحصیل می کند باید هویت آن در سازمان تبلیغات هم مشخص شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین محب در پایان نیز از فعالیت های قرارگاه جهادی تبلیغی عمار قدردانی کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
479 کلیک ها  شنبه, 06 دی 1399 15:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا