کشف بیش از 2 ميليارد کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامي استان از کشف بالغ بر 248 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار  رهام بخش حبیبی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي پاک سازي نقاط آلوده با همکاری سایر عوامل انتظامی، طی 72 ساعت گذشته موفق شدند 69خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کنند.
 
وي افزود: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل پوشاک، پارچه، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی و سایر اقلام کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينکه ارزش کالاهاي قاچاق بنا به نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 248 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در اين رابطه 33 فقره پرونده تشکیل و 84 متهم نیز دستگير شدند.
 
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این راستا 11 فقره پرونده قاچاق کالا با ارزش بالای 500 میلیون تومان تشکیل شده است، تأکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید" نامگذاری شده است، مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
233 کلیک ها  یکشنبه, 30 آذر 1399 14:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا