هیچ موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی‌شود

هیچ موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی‌شود
   
هیچ موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی‌شود |||| ||||

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: هیچ مسئله، موضوع و مشکلی در این سفرها گم نخواهد شد و تمام موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: حجت‌الله عبدالملکی امروز، ۲۰ مهرماه همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس با حضور در شورای اداری شهرستان گراش و در حاشیه افتتاح موسسه خیریه صولت عنیبه این شهرستان با بیان اینکه مسائل و مشکلات را دسته‌بندی و طبقه‌بندی خواهیم کرد و به دولت ارسال می‌کنیم ادامه داد: ذکر این نکته ضروری است که هیچ مسئله، موضوع و مشکلی در این سفرها گم نخواهد شد و تمام موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: در بدو ورود به این شهرستان بازدیدی از مجتمع نیمه تمام اداری شهرستان گراش داشتیم که قرار است این مجتمع از طریق طرح مولدسازی دارایی‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد و جهت عملیاتی شدن این مهم پیگیری‌های لازم را از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام می‌دهیم.


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی نشست با نخبگان شهرستان گراش را یکی از جلسات خوب این سفر ارزیابی کرد و افزود: سخنان مهم و کارشناسی در این جلسه مطرح شد که تمام آن‌ها را دسته‌بندی و به هیئت دولت ارسال خواهیم کرد.


مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه افتتاح مؤسسه خیریه صولت عنبیه با اعتباری چند میلیاردی یکی از اتفاقات خوب در حوزه محرومیت‌زدایی است، گفت: به عنوان عضو هیئت امنای کمیته امداد کشور تأکید می‌کنم احداث موسسات خیریه چند منظوره توسط خیرین شهرستان گراش یکی از اتفاقات میمون و تحسین برانگیز برای استان و کشور است که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام /  108
131 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 16:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا