•  مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد:

افتتاح خطوط تولید و مرکز تحقیق و توسعه شرکت تولیدی مهندسی نیتل پارس

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از افتتاح خطوط تولید و مرکز تحقیق و توسعه شرکت تولیدی مهندسی نیتل پارس همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سعید مصفا افزود: خطوط تولید آلومینا، مرکز تحقیق و توسعه کاتالیست و جاذب شرکت تولیدی نیتل پارس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مقامات ارشد استانی فردا پنجشنبه ۲۱ مهرماه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح می شود.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه افتتاح خطوط تولید آلومینا، مرکز تحقیق و توسعه کاتالیست و جاذب شرکت تولیدی نیتل پارس با ظرفیت تولید سالیانه 15000 تن یکی از اتفاقات مهم در حوزه اقتصاد و رونق اشتغال در استان و منطقه ویژه اقتصادی شیراز به شمار می رود، تصریح کرد: این طرح برای 140 نفر اشتغال ایجاد می کند.
وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری انجام شده این واحد ادامه داد: افتتاح این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال انجام شده است.
انتهای پیام /  108
76 کلیک ها  چهارشنبه, 19 مهر 1402 17:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا