بررسی پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انرژی در شهرستان خنج

بررسی پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انرژی در شهرستان خنج
   
بررسی پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انرژی در شهرستان خنج |||| ||||

 مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به درخواست‌های مردم خنج، از بررسی پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد خبر داد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:حجت‌الله عبدالملکی امروز، ۲۰ مهرماه در سفر به شهرستان خنج در دومین سفر هیئت دولت به استان فارس در دیدار با نخبگان و صاحبنظران خنج با بیان اینکه طبق سخنان مسئولان، کارشناسان، نخبگان و نماینده شهرستان اولویت‌های شهرستان خنج در دو بخش قرار می‌گیرد، گفت: بخشی از این موضوعات به مسائل و مشکلات روز باز می‌گردد و بخشی دیگر به نیازمندی‌های شهرستان‌های خنج در توسعه و پیشرفت آینده این شهرستان ارتباط دارد.


وی با بیان اینکه تمام اولویت‌ها احصا شده است، بیان کرد: قطعا تمام مواردی که در سفرهای شهرستانی مطرح می‌شود، در فهرست بررسی درج و در مرحله بعد در دستور عملیاتی و اجرا شدن قرار می‌گیرد.


 دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در ادامه با بیان اینکه با توجه به وجود چاه‌های گاز در شهرستان خنج پیشنهاد و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انرژی توسط نماینده شهرستان مطرح شد، افزود: این پیشنهاد در دبیرخانه شورای عالی بررسی خواهد شد.


عبدالملکی همچنین در سفر به شهرستان اوز با حضور در مراسم افتتاحیه دبیرستان فنی و حرفه‌ای محمدهاشم بهروزیان، شورای اداری و دیدار با نخبگان و کارشناسان این شهرستان گفت: احداث این مدرسه با همکاری خیرین و سازمان نوسازی مدارس انجام شده است که این اقدامی بسیار پسندیده و ماندگار است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان اوز ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ دارد، افزود: بالا بودن شاخص کتابخوانی شهرستان اوز بیانگر پتانسیل بالای این شهرستان در حوزه فرهنگ است.


مشاور رئیس جمهور که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در این شهرستان حضور پیدا کرد، با بیان اینکه نقطه نظرات نخبگان باعث شد تا به صورت کامل در جریان مشکلات این شهرستان قرار بگیریم، ادامه داد: مشکلات حوزه آب، درمان، ورزش، حمل و نقل و دیگر چالش‌هایی که مردم شهرستان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند به صورت کامل مطرح شد که تمام آن‌ها ثبت و به ریاست جمهور و وزرا مربوطه ارسال خواهد شد، مشکلات استان فارس بررسی، اولویت‌بندی و به فضل الهی دولت درصدد رفع آن بر خواهد آمد.

انتهای پیام /  108
323 کلیک ها  جمعه, 21 مهر 1402 07:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا