•  مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد:

آغاز واگذاری زمین های نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی مرکز استان در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز همزمان باسفر رئیس جمهور

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان فارس، فرآیند واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس مرکز استان و در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام می شود.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : سعید مصفا با بیان این مطلب که بهره‌برداری و روند واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرک صنعتی از ۲۲ مهر ماه انجام خواهد شدافزود: ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های استاندار محترم فارس، فرماندار شیراز مدیر عامل شرکت های شهرک صنعتی و دیگر مسئولان بی شک این اقدام گامی بلند در راستای نیل به اهداف متعالی دولت مردمی و تحقق شعار سال در استان و شیراز است.
وی با بیان این‌که واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاران در حوزه های غذایی، دارویی و تجهییزات پزشکی، کارگاهی و تجاری، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع کوچک بدون آلودگی، صنایع برق و الکترونیک، سلولزی، نساجی، آرایشی بهداشتی، و خدماتی در این شهرک صنعتی از 22 مهرماه انجام می شود، افزود: متقاضیان می‌توانند با دریافت جواز تأسیس از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان جهاد کشاورزی نسبت به انجام فرآیند درخواست وخرید زمین در این شهرک اقدام کنند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز همجواری با فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، مجاورت با دهکده لجستیک، ارتباط با جاده کمربندی جنوب شیراز و نیز جاده ترانزیتی شیراز به شهرهای اصفهان و کرمان و همچنین نزدیکی به دو بندر بزرگ تجاری (بندرعباس و بندربوشهر)، دسترسی به خط راه آهن سراسری آتی الاحداث را از دیگر مزیت‌های شهرک صنعتی غیر دولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس اعلام کرد و گفت: این شهرک صنعتی به یکی از قطب‌های صنعتی استان تبدیل خواهد شد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز افزود: واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی در مرکز استان فارس و شیراز بخش قابل توجهی از نیاز سرمایه گذاران در شیراز و استان را پاسخ خواهد داد و فرآیند جذب سرمایه گذار و توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار شتاب می گیرد‪.

مصفا بیان کرد: متقاضیان، صنعتگران و سرمایه گذاران می‌توانند روند واگذاری زمین‌های مناسب مورد نظر را از طریق وب سایت منطقه ویژه اقتصادی شیراز www.seez.ir پیگیری کنند.
انتهای پیام /  108
78 کلیک ها  چهارشنبه, 19 مهر 1402 17:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا