صنعتگران و کارخانه های منطقه ویژه اقتصادی شیراز مشکلات خود را برای رفع شدن ارائه کنند

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: صنعتگران و مدیران کارخانه های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تمام موضوعات را برای رفع موارد و مشکلاتی که راهکار قانونی دارند به منطقه ویژه اقتصادی شیراز ارائه کنند.

 

منصوره خسروبیگ/راستین آنلاین:  سعید مصفا، امروز سه شنبه (6 دی) در بازدید از سه واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی شیراز شامل« بایرکس فارس»، «قصر بازی پارسیان» و «سامانه های نوین افرا» گفت: واحدهای تولیدی و مجموعه های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به عنوان افرادی که چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درمی‌آورند با وجود مشکلات، میدان را خالی نکرده اند و باید موانع فعالیت آنها رفع شود.


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی شیراز با هدف رونق اشتغال، اقتصاد و تسهیل امور صنعتگران به صورت کامل در کنار فعالان اقتصادی است.


وی رفع موانع تولید کنندگان به صورت قانونی را در رونق اقتصادی و ایجاد امید و انگیزه میان صنعتگران موثر دانست و اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای رفع و احصای موانع تولیدکنندگان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت زیرا باور داریم تولید کنندگان و واحدهای تولیدی به عنوان خط مقدم تمام حوزه ها تاثیر بسزایی در شکوفایی، توسعه و رونق کشور دارند.


مصفا ادامه داد: ایجاد احساس امنیت در وجود سرمایه گذاران و مدیران صنایع باعث افزایش بهره وری مناسب و رونق در تمام بخش ها خواهد شد و صنعتگران و مدیران کارخانه های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تمام موضوعات را برای رفع موارد و مشکلاتی که راهکار قانونی دارند به منطقه ویژه اقتصادی شیراز ارائه کنند.


وی با اشاره به نتیجه بخش بودن تعامل سرمایه گذاران با مسئولان هم گفت: جلوگیری از بیکاری و تعدیل یک نیرو تاثیرات زیادی در تمام ابعاد اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد و سودآوری شرکت ها و واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در رونق این منطقه ویژه نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام /  108
415 کلیک ها  سه شنبه, 06 دی 1401 16:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا