تفاهم نامه همکاری دانشگاه شیراز و پردیس شرکت‌ های دانش ‌بنیان

تفاهم نامه همکاری دانشگاه شیراز و پردیس شرکت‌ های دانش ‌بنیان
   
تفاهم نامه همکاری دانشگاه شیراز و پردیس شرکت‌ های دانش ‌بنیان |||| ||||

با هدف استفاده از ظرفیت‌ های مشترک برای توسعه علم و فناوری و کمک به توسعه زیست ‌بوم کسب ‌و کارهای نوآورانه و دانش‌ بنیان در استان فارس، تفاهم‌ نامه همکاری 2 ‌جانبه میان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز و پردیس شرکت‌های دانش ‌بنیان فارس منعقد شد.

به گزارش راستین آنلاین «سید مجتبی زبرجد»، در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم فرصت توسعه فعالیت‌ های علمی و پژوهشی مشترک و به ویژه شناسایی نیروهای نخبه را فراهم خواهد کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز افزود: همکاری در جذب منابع حمایتی از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری رویدادهای مشترک با موضوعات مهارت ‌افزایی، کشف و معرفی تیم‌ ها و شرکت‌ های مستعد برای استقرار در پردیس دانش‌ بنیان، انجام پروژه‌های مشترک با محوریت شرکت ‌های پردیس و تیم‌ های فناور دانشگاه شیراز و تعاملات زیرساختی آموزشی در زیست ‌بوم دانش‌بنیان استان و ... پیامدهای این تفاهم نامه است.

«مظفر والی»، نیز گفت: شتاب‌ دادن به تحقیقات و نوآوری، عدم انحصارطلبی در این حوزه، جذب ذهن‌ های برتر و هم ‌افزایی ظرفیت‌ ها و امکانات از اهداف این تفاهم ‌نامه‌ همکاری با دانشگاه شیراز است.

رئیس پردیس شرکت‌ های دانش ‌بنیان فارس تاکید کرد: برگزاری تورهای صنعتی، اولویت ‌دهی برای اختصاص منابع حمایتی صندوق‌ های همکار پردیس به گروه های فناور و شرکت‌ های معرفی شده دانشگاه شیراز، همکاری در ‌ ایجاد زمینه اشتغال برای شرکت‌ ها و تیم‌ ها و در اولویت قرار دادن شرکت‌ های معرفی شده از سمت دانشگاه شیراز برای بهره ‌برداری از منابع و خدمات پردیس در قالب این تفاهم ‌نامه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
316 کلیک ها  چهارشنبه, 28 مهر 1400 11:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا