• رئیس جمهور:

ما از نظرات و پیشنهادات دانشجویان استقبال می‌کنیم

ما از نظرات و پیشنهادات دانشجویان استقبال می‌کنیم
   
ما از نظرات و پیشنهادات دانشجویان استقبال می‌کنیم |||| ||||

 برخی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد انتقاد شما دانشجویان هست، ما از نظرات و پیشنهادات شما استقبال می‌کنیم.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سید ابراهیم رئیسی گفت: به هیچ عنوان وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی نباید از انتقادات دانشجویان و اساتید نسبت به تصمیم‌ها ناراحت شوند.

 رئیس جمهور امروز ۲۰ مهر ماه، در سفر به استان فارس در آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه شیراز گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاستگذاری بر این اساس در حال انجام است که جذب دانشجو بر اساس نیاز باشد که دانشجویان پس از تحصیل مشکل اشتغال نداشته باشند.


وی تاکید کرد: برخی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد انتقاد شما دانشجویان هست، ما از نظرات و پیشنهادات شما استقبال می‌کنیم.
رئیس‌جمهور همچنین تصریح کرد: به هیچ عنوان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی نباید از انتقادات دانشجویان و اساتید نسبت به تصمیم‌ها ناراحت شوند. 
رئیسی با بیان این که «اینکه بارها گفته‌ام دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت هست یک‌تعارف نیست، دانشگاه نظام مسائل کشور را ببیند و حل کند» افزود: افتخارات کشور ما مرهون دانشگاه است. صنعت هسته‌ای، صنایع دفاعی، فعالیت ۹۰۰۰ شرکت دانش بنیان مربوط به دانشگاه است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر این که وعده سالی یک میلیون شغل در حال تحقق است گفت: ان‌شاءالله با شکسته شدن این بروکراسی خسته کننده، بسیاری از مشکلات حل می شود. بهره وری در دو سال گذشته رشد خوبی داشته است.
وی با تاکید بر این که «دانشگاه فرهنگیان برای دولت بسیار بااهمیت است، چون معلم می‌سازد و معلم هم دانشجو پرورش می‌دهد» افزود: دانشگاه فرهنگیان در زمینه موضوعات مالی، اداری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشکلاتی دارد و پیگیری‌هایی هم برای برطرف شدن آن‌ها انجام شده که تا حصول نتیجه حتما در دستور کار وزارتخانه و دولت قرار دارد.

انتهای پیام /  108
109 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 14:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا