عملکرد خوب مجموعه های رسانه ای در خط مقدم مبارزه با کرونا

عملکرد خوب مجموعه های رسانه ای در خط مقدم مبارزه با کرونا
   
عملکرد خوب مجموعه های رسانه ای در خط مقدم مبارزه با کرونا |||| ||||

رییس شورای اطلاع رسانی استان گفت:شورای اطلاع رسانی از ابتدای تشکیل تا کنون ،توفیقات زیادی در تقویت همگرایی و هماهنگی رسانه ها در سطح استان برای فعالیت در عرصه اطلاع رسانی خدمات دولت و دستگاههای دولتی به مردم داشته است .

احمد احمدی زاده  با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت :ماه مهمانی خداوند متعال و ایام شب‌های قدر فرصت مناسبی است برای پالایش روح از گناهان و اشتباهات و کسب اندوخته های معنوی و فضائل اخلاقی که امیدواریم به لطف الهی همگان از این برکات بهره مند شوند .


وی افزود : در مدت شیوع بیماری کرونا همدلی رسانه ها به اوج خود رسیده و همه مجموعه های رسانه ای در خط مقدم مبارزه و مقابله با کرونا به خوبی عمل کردند که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می شود و امیدواریم همچنان تا پایان پاندمی این فعالیتها بنحو احسن ادامه داشته باشد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت :در موضوع انتخابات تدابیر لازم و همه آمادگی های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در سطح استان اعم از شهرستان ها ،بخش ها و روستاها فراهم شده است که طبق تقویم اجرایی انتخابات در حال انجام است .

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت :در روزهای آتی نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شوراهای شهر و روستا پس از بررسی نتیجه هیات های نظارت به داوطلبان اعلام خواهد شد که پس از طی مراحل قانونی اعلام عمومی می گردد  .

رییس ستاد انتخابات استان گفت :آنچه وظیفه دولت در اجرای انتخابات است ،سلامت و امنیت انتخابات می باشد همچنین  امانتداری رأی مردم و مبنا قرار دادن قانون در تمامی فرایندهای انتخاباتی ‌و تاکید بر اینکه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات عمل به قانون سر لوحه کار خود قرار دهند  و اما موضوع  مهم تقویت و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است. حضور گسترده مردم   و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی بعنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود .

وی تاکید کرد ما به عنوان عوامل اجرایی باید از  حقوق تمامی داوطلبان دفاع کنیم و در عین حال حافظ ارزش ها و مبانی نظام جمهوری اسلامی هم باشیم ، ایشان در ادامه تاکید نمود  در شورای اطلاع رسانی استان نیز از همه تدابیر برای افزایش مشارکت مردمی استفاده می شود  و ایده های هموطنان بویژه نخبگان استان استقبال می گردد که از  شهروندان و صاحب نظران در این عرصه دعوت می شود دیدگاههای خودرا به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ارسال کنند .

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به  برگزاری جلسات هماهنگی در بخشهای مختلف اجرایی ،انتظامی ،امنیتی وسیاسی اجتماعی اظهار امیدواری کرد ،مردم با هوشیاری و درک شرایط تحریم های ظالمانه و سخت اقتصادی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس از این آزمونها سربلند خواهند شد و هجمه ها و عملیات روانی دشمنان با هدف ایجاد یاس ونامیدی خللی در اراده مردم و‌مشارکت در انتخابات نخواهد داشت .

رییس ستاد انتخابات از کلیه دستگاهها ،ادارات و ظرفیتهای رسانه ای در خواست کرد با همراهی با شورای اطلاع رسانی در انتشار و اطلاع رسانی محتواهای مشوق برای شرکت در انتخابات همکاری داشته باشند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به همه گیری بیماری کرونا اشاره کرد و گفت :متاسفانه با تهدید نوع جدید ویروس جهش یافته از هند روبرو هستیم ،با گسترش این نوع بیماری ها، بیش از پیش در رعایت پروتکلها باید تلاش کرد و از مردم هموطنان عزیز تقاضا می شود علیرغم مشکلات فراوان برای حفظ سلامت خود و خانواده ها تلاش کنند .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
245 کلیک ها  یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 16:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا