آخرین وضعیت مصوبات سفر اول رئیس جمهوری و طرح های پیشنهادی دور دوم سفر به استان فارس بررسی شد

  جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان فارس به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار و در خصوص آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست و طرح های دور دوم سفر به این استان بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های دومین سفر استانی رییس جمهور به استان فارس بعدازظهر امروز به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار و در خصوص آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست و طرح های دور دوم سفر به این استان بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار فارس، وزرای آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، نیرو بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، مسئولان دستگاه های دولتی و برخی از مقامات ارشد استانی حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های پیشنهادی و اولویت دار استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است طرح ها و برنامه های اشتغالزایی، جذب سرمایه گذاری، توسعه ای و عمرانی و زیرساختی در حوزه های جهاد کشاورزی، طرح های مرتبط با امور جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران، پروژه های بزرگ آموزشی و دانشگاهی، زنان و خانواده، محیط زیستی، بهداشتی و درمانی، ورزشی، حوزه نیرو تصمیم گیری و تصویب شد.

 

انتهای پیام /  108
219 کلیک ها  دوشنبه, 27 شهریور 1402 13:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا