آمادگی مجریان و ناظران برای آزمون بزرگ انتخابات در فارس

آمادگی مجریان و ناظران برای آزمون بزرگ انتخابات در فارس
   
آمادگی مجریان و ناظران برای آزمون بزرگ انتخابات در فارس |||| ||||

 سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیات نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: اسماعیل قزل سفلی در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت فارس در شیراز افزود : ما به عنوان مجموعه وزارت کشور وظیفه داریم که با هدایت افکار عمومی و استفاده از همه ظرفیت ها زمینه حضور گسترده مردم و در ادامه صیانت از آرای آنها را فراهم کنیم.

او ادامه داد: باید از هم اکنون شرایطی را فراهم آوریم که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، تمام مسیرهای تخلف محکم مسدود شده و شرایط به گونه ای باشد که همه به فکر رقابت سالم باشند.وی با بیان اینکه همه باید تابع قانون و پایبند به آن باشیم اظهار داشت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی دهیم.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در حوزه امنیت هم وظیفه داریم به عنوان مجریان انتخابات تدابیری را با استفاده از تمام ظرفیت ها اتخاذ کنیم تا به رغم وجود چالش های احتمالی شاهد برگزاری انتخاباتی امن و سالم باشیم.

قزل سفلی افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و هیات نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.

انتهای پیام /  108
84 کلیک ها  یکشنبه, 11 تیر 1402 20:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا