تصویب ۴شهرک جدید، شیراز را در بخش مسکن نجات خواهد داد

 نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب ایجاد ۴شهرک جدید در اطراف شیراز، این شهر را از مشکل مسکن نجات خواهد داد.


به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در نشستی که با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: تصویب احداث چهار شهرک جدید در کهمره سرخی ، ،داریون ، سروستان و ملوسجان ،گام مهمی در حل مشکل مسکن و موجب نجات شهر شیراز و عمران این مناطق خواهد شد.
عزیزی تاکید کرد: با همه توان پیگیر اجرای احداث این چهار شهرک هستیم و انتظار می رود مدیران مربوطه نیز همه توان خود را برای این کار به کار گیرند.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار احداث این چهار شهرک ، عدم فشار بیش از حد به صدرا و حل مشکل گویم را نیز شاهد خواهیم بود و این نیز از جمله اقداماتی است که وزارت راه باید مد نظر قرار دهد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر تصمیمات عاجل در این راستا گرفته نشود، شیراز با بحران مواجه خواهد شد به طوری که اگر ۲۰هزار واحد را به صدرا ببریم، صدرا را نیز با این تصمیم غلط نابود می کنیم.
عزیزی خواستار تفویض اختیار به استان ها در ساخت مسکن شد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم که در این خصوص با جدیت عمل کرده و معاونین خود را نیز توجیه کند.
او در عین حال گفت: مجلس پشتیبان دولت در طرح نهضت ملی مسکن است اما دولت نیز باید با اقتدار و برنامه ریزی پای کار بیاید.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز گفت: در کلیت کار نهضت ملی نباید هیچ وقفه ای به وجود آید چرا که رونق بخش مسکن موجب رونق سایر بخش ها خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
342 کلیک ها  دوشنبه, 28 شهریور 1401 14:05
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

1 نظر

  • ذکراله شریفی تزنگی ۰۹۱۷۳۱۲۵۵۱۹ سه شنبه, 29 شهریور 1401 23:34 ارسال شده توسط ذکراله شریفی تزنگی ۰۹۱۷۳۱۲۵۵۱۹

    *با سلام ، در پاسخ به اظهارات جناب آقای عزیزی نماینده محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث شهرک مسکونی در سروستان (در صورتی که صحت داشته باشد) به عرض ایشان می رسانیم :جناب آقای عزیزی آن روزی که گفتند شهرک صنعتی زرقان گنجایش ندارد قرار بود شهرک جایگزین در سروستان احداث شود که نشد در سال ۹۸ در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان با حضور استاندار محترم وقت (مهندس رحیمی) مدیرکل شهرکهای صنعتی فارس گفتند شهرک صنعتی بزرگ شیراز تکمیل شده و قصد داریم شهرک صنعتی ۲ سروستان تکمیل و جایگزین کنیم که بنده گفتم دروغ میگوید که دروغ هم بود . چرا به جای احداث شهرک مسکونی به تکمیل شهرک صنعتی سروستان اشاره نمی کنید الان شهرستان سروستان به خوابگاه تبدیل شده جوانان سروستان به شهرهای اطراف برای کار آواره اند و برای استراحت به سروستان باز می گردند آیا می خواهید با احداث شهرک مسکونی چه تعداد بیکار به بیکاران سروستان بیافزائید . شهرستان سروستان جزء شهرستانهای امن است لطفا" نا امنش نکنید قطعا" اکثر مردم سروستان با این اقدام شما موافق نمی باشند . با تقدیم احترام ذکراله شریفی تزنگی*

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا