بیمارستان حضرت رسول ص یک نیاز جدی برای جنوب کشور است

    نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بیمارستان حضرت رسول ص در شیراز یک نیاز جدی برای جنوب کشور است.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در آیین کلنگ زنی بیمارستان حضرت رسول ص در بلوار مهندسین شیراز اظهار داشت: ایجاد این بیمارستان یکی از نیازهای جدی جنوب کشور بود که امروز کلنگ زنی شد.
 
او با بیان اینکه در ابتدای مجلس روی چند موضوع محوری متمرکز شدیم، افزود: از آنجا که استان فارس را باید در قامت آن می دیدیم و از اقدامات کوچک و سطحی پرهیز می کردیم،در حوزه های مختلف مجموعه استان تلاش های خوبی را دنبال کردند.
 
عزیزی تصریح کرد: امروز انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس نقش بی نظیری را در شکوفایی صنعت ایفا خواهد کرد و یا اینکه پروژه های ریلی استان فعال شده است و می تواند ما را چهارراه ریلی کشور کند و یا خط انتقال پروپیلن در صنعتی کردن استان نقش اثرگذاری دارد و خط انتقال فرآورده از مهرآران که همه و همه از ابتدای مجلس یازدهم با جدیت دنبال شده است.
 
رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: یکی از بحث های بسیار جدی با وزارت بهداشت احداث بیمارستان دوم نمازی بوده و امروز بخش پزشکی ما یک جایگاه رفیع در کشور دارد و قطب پزشکی بودن نیز ملاحضات خاص خود را دارد.
 
عزیزی در عین حال اظهارداشت: امروز بیمارستان دوم تامین اجتماعی حدود ۳۰درصد پیشرفت دارد، بیمارستان حضرت زهرا در میانرود و شهرک سلامت نیز با جدیت دنبال شده است و امیدواریم با این پروژه ها نیازهای درمانی تا حد زیادی مرتفع شود.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز این خواسته به حق محقق شده است و این اراده در نمایندگان مجلس وجود دارد که پروژه های دیگر نیز با جدیت دنبال شود.
 
عزیزی در پایان نیز گفت: امید است از نظر سرعت در انجام پروژه این بیمارستان نیز هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است بیمارستان ۱۴۰۰ تخت خوابی حضرت رسول ص قرار است توسط قرارگاه خاتم الانبیا در بلوار مهندسین شیراز ساخته شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
280 کلیک ها  جمعه, 22 مهر 1401 10:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا