عدالت در توجه به استان‌ها رعایت شود

عدالت در توجه به استان‌ها رعایت شود
   
عدالت در توجه به استان‌ها رعایت شود |||| ||||

استاندار فارس گفت: در زمینه توزیع امکانات ارتباطات در استان‌های کشور باید عدالت را رعایت کرد و فارس با توجه به جایگاه و ظرفیت‌های موجود باید مورد توجه قرار گیرد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۱۰ فروردین در دیدار مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهار کرد: در زمینه تکمیل امکانات ارتباطی جاده‌های استان باید نظرات نیروی انتظامی و راهداری را در خصوص اولویت بندی نقاط حساس برای برقراری ارتباط، لحاظ کرد.
 
او با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه دانش و تولیدات الکترونیک، ادامه داد: انتظار داریم بخشی از تولیدات الکترونیک ایرانسل در فارس تولید شود.
 
استاندار فارس خاطرنشان کرد: باید از امکانات ارتباطی برای نظارت هوشمند بر ترافیک شهرها و ترددهای جاده‌ای استفاده کرد.
 
ایمانیه خواستار تلاش شرکت ایرانسل برای تامین امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت در فارس شد و گفت: صندوق مسئولیت‌های اجتماعی این استان با همراهی صنایع، معادن و بنگاه‌های اقتصادی راه‌اندازی می‌شود و شرکت ایرانسل نیز متناسب با ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارد باید مشارکت جدی در تامین منابع این صندوق داشته باشد.
 
او افزود: به پیشنهاد مدیران رسانه‌های استان تلاش می‌کنیم رسانه‌های هوشمند و رسانه‌های دانش بنیان را اولین بار در کشور راه‌اندازی کنیم که شرکت ایرانسل می‌تواند در این زمینه همکاری موثری داشته باشد.
 
با حضور استاندار فارس و مدیرعامل شرکت ایرانسل امروز تفاهم نامه توسعه و گسترش شبکه دولت به نقاط کم برخوردار شامل بیش از دو هزار روستا منعقد شد. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
299 کلیک ها  پنج شنبه, 11 فروردين 1401 11:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا