بودجه میلیاردی برای اشتغال در اختیار استان ها قرار می گیرد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : در بودجه سال آینده تدارک خوبی در نظر گرفته شده و ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال در خدمت استان ‌ها قرار خواهد گرفت و ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای تولید و رشد تولید در کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش راستین حمید رضا حاجی بابایی امروز (جمعه 22 بهمن) در پایان راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در شیراز گفت: در مواجهه مردم با روزهای سخت اقتصادی سئوالات گوناگونی مطرح می شود که انقلاب با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی که وجود دارد، چه کرده از جمله آنهاست.

 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: باید بگوییم که انقلاب اسلامی ما در ادامه مسیر انبیای الهی، ائمه معصومین و شناساندن دین خدا به دنیا به وجود آمد تا مسیر مردم را به سمت مسیر الهی سوق دهد.
 
وی اضافه کرد: انقلاب ما مفهوم کربلا، اهل بیت (ع) را به جهان ارائه کرده است و در این راه هزینه هایی ایثار و شهادت داده ایم و شهادت زمانی معنا دارد که کار برای حق و رضای خدا به انجام برسد.
 
حاجی بابایی تاکید کرد: برای شنااندن چهره اهل بیت (ع) به جهان، انقلاب ما بیش از 200 هزار شهید داده است و انقلاب اسلامی با شناساندن چهره اهل بیت (ع) به دنیا، ملت ‌های منطقه را آزاد کرد.
 
وی با اشاره به برپایی راهپیمایی 40 میلیونی را در اربعین حسینی (ع) توسط انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی توانست این اقدام را برای نشان دادن اقتدار مکتب تشیع و اسلام به انجام برساند و چهره ناب اسلام را در جنوب لبنان نشان دهد و از ضعیف ‌ترین انسان‌ ها، محور اقتدار دنیا را بسازد.
 
حاجی بابایی ادامه داد: ملت ایران، انقلابی ساختند که 42 سال در مقابل بمباران فرهنگی، اقتصادی و سیاسی پای امام حسین (ع) ایستاده ‌اند و قبل از انقلاب اسلامی ایران، نماد اسلام در جهان، آل سعود بود اما اکنون، نماد اسلام در دنیا اهل بیت (ع) شده است.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: ملت شجاع ما در شرایط کرونا، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، امروز در تمام کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، عظمت بزرگی خلق کردند که امروز نمونه آن را در سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور مردم شاهد هستیم.
 
وی تاکید کرد: مردم کنار در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری مد ظله العالی همواره ایستاده اند و انقلاب اسلامی، امثال شهید حججی را پرورش داده و اکنون میلیون‌ ها جوان مانند شهید حججی سرمایه های انقلاب اسلامی هستند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: اقتصاد ما از نظر زیرساخت ‌ها و توسعه کشور قابل مقایسه با سایر کشورها شاید نباشد اما حباب اقتصادی مشکل ماست که دائمی نیست و گرانی ها موقت است و از آنها عبور خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: دنیا ما را تحریم می‌ کند تا از شهدا، عاشورا و کربلا و اهل بیت (ع) دست برداریم اما حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز نشان می دهد که از آرمان های خود در هر شرایطی دست برنخواهیم داشت.
 
حاجی بابایی ادامه داد: مسئولان ما باید در این شرایط فشارها و سختی‌ها تلاش کنند تا از مشکلات عبور کنیم و خوشبختانه دولت و مجلس امروز مقتدرانه ایستادگی می کنند تا مشکلات حل شود.
 
وی بزرگترین رمز انقلابی بودن ملت ایران را حفظ انقلاب دانست و گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ ولایتمداری هدف اصلی ماست و مردم سرمایه اجتماعی کشور به شمار می روند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی تاکید کرده اند که سرمایه اجتماعی آسیب دیده باید ترمیم شود.
 
حاجی بابایی افزود: باید در مردم رضایتمندی ایجاد کنیم و ملت ایران خواستار عدالت و مبارزه با مفاسد هستند و می خواهند تا در کنار دینداری و انقلابی ‌گری، معیشت و اشتغال مناسبی نیز داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: دولت انقلابی اکنون روی کار آمده است و مجلس شورای اسلامی با قدرت از این دولت حمایت می ‌کند و در بودجه سال آینده تدارک خوبی در نظر گرفته شده و 360 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در خدمت استان ‌ها قرار خواهد گرفت.
 
حاجی بابایی ادامه داد: 120 هزار میلیارد تومان برای تولید و رشد تولید در کشور در نظر گرفته شده و سال آینده شاهد اتفاقات و خبرهای خوشی در حوزه تولید خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه یک انقلابی واقعی است که جان خود را برای حفظ نظام می دهد و دولت انقلابی باید به کسانی مسئولیت بدهد که اهل رانت نباشند و خادم مردم باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
487 کلیک ها  جمعه, 22 بهمن 1400 13:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا