• رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

برافراشته نگه داشتن پرچم حق منطق شهید سلیمانی بود

برافراشته نگه داشتن پرچم حق منطق شهید سلیمانی بود
   
برافراشته نگه داشتن پرچم حق منطق شهید سلیمانی بود |||| ||||

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: نوع و سبک زندگی شهید سلیمانی سبک زندگی ولایت است و و این منطق شهید است که در جامعه خود پرچم حق را برافراشته نگه دارد و با ظلم به مقابله بپردازد.

به گزارش راستین آنلاین هادی رضایی در مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی که مصلی نماز جمعه در شهرستان اقلید برگزار شد، گفت: خدای متعال تمام قداست خود را به کلمه «شهید» می بخشد و قداست شهید از عظمت خدای بزرگ منشا می گیرد.  

 
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: بدن شهید آنقدر پاک است که نیاز به غسل ندارد و کفنش طاهر می شود و یک قطره خون کفن در میدان های حق علیه باطل همه چیز را تطهیر می کند.
 
وی اضافه کرد: هر لحظه که از شهادت شهید می گذرد وی مقدس تر می شود و شهید خود را فدا می کند تا روشنی بخش جامعه باشد و این منطق شهید است که در جامعه خود پرچم حق را برافراشته نگه دارد و با ظلم به مقابله بپردازد.
 
رضایی تاکید کرد: شهید سلیمانی برای بالا نگه داشتن این پرچم از جان خود گذشت و راه انبیا (ع) را دنبال کرد و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا همواره سرافراز بوده است.
 
وی ادامه داد: شهید سلیمانی جامه شهادت را که برای مردان خدا دوخته شده بر تن کرد و در دل مردم دنیا نشست زیرا سردار سلیمانی فرزند مکتب امام راحل است و از روزی که راه مقاومت را در پیش گرفت و لباس پاسداری بر تن کرد، پای از مقاومت برنکشید و حامی مظلومان جهان شد.
 
رضایی اضافه کرد: شهید سلیمانی سردار دلها بود و طبق عهد مادرش، حضرت زهرا (س) دنیا را پشت سر گذاشت و خدا را دید و خدا وی را محبوب دلها کرد و از کودک تا پیر و جوان برای شهادت خود خواسته بود که دعا کنند و برای ماموریت هایش هیچ مزدی نخواست.
 
وی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت: صف سردار سلیمانی با مردم یکی بود و در جای هیچ مسئولی ننشست و همواره فرش زیر پای مردم بود و خدمتگذاری مردم افتخار و هدف وی بود و خدای بزرگ وی را سرآمد کرد و شهادتش توسط متکبرترین دولت رقم خورد.
 
رضایی ادامه داد: نوع و سبک زندگی شهید سلیمانی سبک زندگی ولایت است و امید تمام مردم مظلوم دنیا بود و ولایت پذیری این است که راه امام علی (ع) در سادگی را پیش گرفت.
 
وی اضافه کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب متعلق به مکتب جهادی است که تفکر جادی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و امروز جنگ روایت هاست.
 
رضایی تصریح کرد: انقلاب، امام راحل و هشت سال دفاع مقدس نباید توسط دشمنان تحریف شوند و همه ما باید سفیر انقلاب و پیام انقلاب برای نسل جوان باشیم و باید با گوش فرا دادن به فرمایشات ولی فقیه خود در مسیر عزت حرکت کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
465 کلیک ها  سه شنبه, 14 دی 1400 10:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا