• نماینده ولی فقیه در فارس

آغاز اردوی آمادگی برای استاندار جدید فارس /پیشرفت استان با مدیریت قوی

آغاز اردوی آمادگی برای استاندار جدید فارس /پیشرفت استان با مدیریت قوی
   
آغاز اردوی آمادگی برای استاندار جدید فارس /پیشرفت استان با مدیریت قوی |||| ||||

نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز (دوشنبه 12 مهر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس گفت : مسولیتی که به یک فرد داده می شود یک اردوی آمادگی است ،که امروز این اردوی آمادگی برای استاندار سابق به پایان و برای استاندار جدید ایمانیه آغاز شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین آیت الله لطف الله دژکام با بیان اینکه به مزمار در ورزش زمانی که یک تیم می برد می گویند افزود : اینجا اردوی آمادگی برای یک مسابقه بزرگ است که آن مسابقه در روز قیامت انجام می شود، بنا به فرمایش حضرت امیرالمومنین علی (ع) «جایزه این مسابقه بهشت و عقب ماندگان به آتش جهنم»،که امروز همه در اردوی آمادگی هستند.
 
نماینده ولی فقیه در فارس ضمن اینکه همه در آمادگی هستند و این اردوی آمادگی برای استاندار جدید آغاز شده است عنوان کرد :هر لحظه ای از لحظات مدیران ما فردا در عرصه مسابقه قیامت خودش را نشان می دهد،
 
امام جمعه شیراز به این نکته اشاره کرد که مدیران باید پاسخگوی حضرت حق باشند، که این نکته در ادبیات سیاسی کشور به فراموشی سپرده شده است.
 
او با اشاره به اینکه مدیریت ایستادن و پاسخ دادن دارد، اینجور نیست که کسی مسئولیت بپذیرد و فردا پاسخگو نباشد، افزود: مسئول در روز قیامت باید نشان دهد لحظه ای از زمان مسئولین را ضایع نکرده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد :بنده از زحمات هزار روزه عنایت الله رحیمی در مسولیت استانداری فارس تقدیر و تشکر به عمل می آورم و همچنین به استاندار جدید خوش آمد می گویم ‌.
 
او با اشاره به اینکه استاندار سابق دغدغه خدمت به مردم را دارد، تاکید کرد: آنجه که می ماند ذخیره آخرتی است که برای خودشان اندوخته اند و هر کدام از ما کوتاهی داریم می خواهیم نگاه لطف کند و آن قسمت را بر ما ببخشد.
 
آیت الله دژکام با توجه به اینکه آنچه مردم را دلسرد کرده است اینست که حس می کنند برخی مدیران حس پاسخگویی به درگاه الهی را فراموش کرده اند، افزود: اگر دستگاه قضایی مدیری را جلب می کند برای اینست که به او یادآوری کند.
 
نماینده ولی فقیه در پایان گفت : امیدوارم استاندار جدید بتواند مدار توسعه فارس را ادامه دهد و فارس به جایی برسد که نه تنها بارهای زمین مانده خودش را از زمین بردارد بلکه بتواند استان پیشرو در کشور باشد و طلیعه ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد.

گفتنی است این مراسم با حضور وزیر کشور احمد وحیدی ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسولیت استانی برگزار شد.

 
  
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
549 کلیک ها  دوشنبه, 12 مهر 1400 19:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا