• در هفته دولت انجام می شود

بهره برداری بیش از ۹۰۰پروژه در فارس

بهره برداری بیش از ۹۰۰پروژه در فارس
   
بهره برداری بیش از ۹۰۰پروژه در فارس |||| ||||

۹۱۹پروژه به مناسبت هفته دولت در فارس به بهره برداری می رسد .

 
به گزارش راستین آنلاین نشست خبری استاندار فارس به مناسبت هفته دولت با حضور خبرنگاران امروز (سه شنبه 2 شهریور) برگزار شد .
 
استاندار فارس در این نشست با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدا، با بیان اینکه اصحاب رسانه در آگاهی بخش و اطلاع رسانی صحیح در جامعه کم کاری نداشته اند، گفت : انتقاد های رسانه ها تکمیل کننده کارهای دولت خواهد بود.
عنایت الله رحیمی با اشاره به اینکه هفته دولت امسال به استقرار دولت جدید مصادف شده است ،عنوان کرد : از سوی رئیس جمهور منتخب، رفع مشکل بیماری کرونا و معیشت مردم به عنوان اولویت های دولت معرفی شده است.
 
او همچنین بیان کرد: امیدواریم‌با همدلی و تلاش مجموعه قوه مجریه و دستگاه های اجرایی مشکلات مردم کاهش یابد.
 
استاندار فارس با اشاره به هفته دولت و اینکه از دهه فجر تاکنون پروژه های مختلفی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در یک برهه از زمان کار در سهل و آسانی انجام می شود و در زمان دیگر در شرایط سخت آن کار اجرایی می شود که ارج و قرب بیشتری دارد.
 
رحیمی همچنین به این نکته اشاره کرد که تمام تلاش دولت بر این است که بتواند پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.
 
او در ادامه سخنان خود از افتتاح ۹۱۹پروژه در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: در هفته دولت امسال این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 24 هزار و 902 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
 
همچنین استاندار فارس گفت : در زمینه آب شرب شهرها و روستاها 15 پروژه، در زمینه بزرگراه ها، راه های اصلی، فرعی، روستایی و عشایری 47 پروژه، در زمینه فضاهای فرهنگی، آموزشی و هنری 123 پروژه، در زمینه امور بهداشت و درمان 56 پروژه، در زمینه امور برق رسانی 32 پروژه و در زمینه عمران شهری و روستایی 60 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
 
رحیمی همچنین اظهار کرد : در هفته دولت، در حوزه مسکن شهری و روستایی 157 پروژه، در بخش امور ورزشی 33 پروژه، در زمینه طرح های تولیدی و اشتغالزایی در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری و خدمات 251 پروژه و در زمینه پروژه های زیربنایی، رفاهی و خدماتی 145 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
 
 او در پایان سخنان خود با بیان اینکه خدمات خوبی برای روستا های استان اجرا شده است ،بیان کرد :هنوز 500 روستا در وضعیت بحرانی آب رسانی قرار دارند که به صورت سیار آب رسانی برای آن روستاها تامین می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1057 کلیک ها  سه شنبه, 02 شهریور 1400 11:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا