مدیریت دولت انقلابی با حضور جوانان متعهد / اعتماد به جوانان برای برون رفت از مشکلات

مدیریت دولت انقلابی با حضور جوانان متعهد / اعتماد به جوانان برای برون رفت از مشکلات
   
مدیریت دولت انقلابی با حضور جوانان متعهد / اعتماد به جوانان برای برون رفت از مشکلات |||| ||||

اولویت ویژه دولت انقلابی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کارگیری مدیران جوان ، متعهد ،متخصص و بدون در نظر گرفتن جهت گیری سیاسی باشد .

 
به گزارش راستین آنلاین رضا سهیلی فعال سیاسی و اجتماعی در شیراز با بیان اینکه امروزه مردم با مشکلاتی چون معیشت ،تورم و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند گفت :دولتمردان انقلابی به جوانان متخصص ،متعهد توجه ویژه ای کنند و آنان میدان دهند .
 
او ضمن اینکه رئیس جمهور منتخب حسب فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با گام دوم انقلاب به این امردر انتخاب وزرا جوان لبیک گفته است ،افزود :حال نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به وظیفه قانونی خود در رأی اعتماد به وزرا جوان اهتمام بورزند .
 
رضا سهیلی در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با توجه به فرمایشات رهبری که جامعه امروز نیازمند جوانان متعهد و کار آمد است بیان کرد : در حال حاضر نگاه تمام مردم به نمایندگان مجلس دوخته شده که ببینند آیا بدون نگاه سیاسی به جوانان میدان داده می شود یا خیر ؟
 
این استاد دانشگاه عنوان کرد : می توان به این نکته بسیار حائز اهمیت اشاره کرد که در حافظه تاریخی این مردم اعتماد حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره)به جوانانی نظیر باکری ها و باقری ها و چندین نام نیک دیگر همچنان خودنمایی می کند.
 
او در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که چرا باید از مدیران بومی در استان استفاده کنیم تصریح کرد :یکی دیگر از دغدغه های که در فارس بدنبال آن هستیم، این است که باید مدیر بومی از استان خودمان انتخاب کنیم چرا که هر فردی که بومی استان و شهر خود است با کار آمدی بهتر می تواند در راستای خدمت به استان خود قدم بردارد و می تواند گزینه ای خوب برای آن استان و شهر باشد .
 
 بنابراین امیدواریم مسئولین دولت انقلابی با بصیرت سیاسی بالا ضمن توجه به خواسته های اساسی مردم در رویکرد استفاده از جوانان تحصیل کرده نسبت به تعیین مدیران لایق و دلسوز مردمی اقدامی شایسته انجام دهند.
 
 
این استاد دانشگاه ضمن اینکه مدیران پیشکسوت باید جای خود را به تازه نفسان بدهند، گفت :قطعا بسیاری از مردم از مسئولین انتظار دارند تا نیرو های جوان پای کار بیایند و بتوانند با ایده های جدید و نو در بر طرف کردن مشکلات و معضلات پیش آمده گام موثری بردارند .
 
امید است دولت انقلابی با کابینه پیشنهادی نسبتا جوان خود با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای خدمت به مردم گام بردارد.
سهیلی در پایان اظهار کرد : اگر دولت انقلابی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند دریچه ای تازه برای برون رفت از مشکلات کشوری با استفاده از نظرات مردمی که بدون هیچگونه سهم خواهی در راستای کمک به دولت انقلابی ایجاد شده است می توانند بهره مند گردند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1566 کلیک ها  سه شنبه, 26 مرداد 1400 13:21
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا