کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند

کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند
   
کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند |||| ||||

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز گفت: تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر آغاز و تا ۲۴ ساعت مانده به شروع رای گیری ادامه دارد و کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های شهر ملزم به رعایت قوانین تبلیغات هستند.

به گزارش راستین آنلاین عبدالرسول حقیقی  با اشاره به مدت یک هفته‌ای برای تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا، تصریح کرد: کاندیدا‌های شورای شهر طبق دستورالعمل تبلیغاتی و قانون اقدام به تبلیغ کنند تا برخوردی با هیچ شخصی صورت نگیرد و گزارش تخلفی ثبت نشود. 

او با بیان اینکه کاندیدا‌ها باید آدرس ستاد‌ها و مسئولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز معرفی کنند و در غیر این صورت ستاد تعطیل خواهد شد، افزود: کاندیدا‌ها ضمن مراجعه به فرمانداری و انجام اقدامات مذکور نسبت به دریافت دستورالعمل تبلیغات اقدام کرده و مطابق آن تبلیغات خود را انجام دهند.

حقیقی با تاکید بر اینکه کاندیدا‌ها صرفا مجاز به چاپ و نصب بنر‌های حداکثر با ابعاد ۳ در ۴ متر در محل ستاد و ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر در سایر نقاط شهر هستند، افزود: ستاد‌های تبلیغاتی به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا فاصله گذاری‌های اجتماعی هشت متری را در نشست‌ها و تجمع‌های فضای باز رعایت کنند.

به گفته معاون فرماندار شهرستان شیراز؛ نصب اقلام تبلیغاتی بر تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و سایر نقاط و امکانی که ایجاد خطر می‌کند ممنوع است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه گشت ویژه نظارت بر تبلیغات انتخاباتی به صورت منظم تخلفات احتمالی را بررسی و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌کند، افزود: کاندیدا‌ها از ظرفیت فضای مجازی بهره خوبی ببرند و تبلیغات خود را در این فضا انجام دهند.

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز ابراز کرد: به منظور اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه، با هدف جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، ۲۲ تیم نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اجرایی شهرداری‌های مناطق یازده گانه و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی کار رصد تبلیغات انتخاباتی را دنبال خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: هم اکنون شاهد تبلیغات پرشور و پررنگ برخی کاندیدا‌ها در سطح شهر هستیم که نشان از گرم شدن تنور تبلیغات انتخابات دارد؛ امیدواریم حضور و مشارکت خوب مردم در رای گیری روز ۲۸ خرداد این شور و نشاط ملی را کامل کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
174 کلیک ها  شنبه, 22 خرداد 1400 16:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا