فجر شایسته صعود بود

سرانجام در آخرین هفته از مسابقات فوتبال  دسته اول  لیگ آزادگان فجر سپاسی شیراز با پیروزی قاطع سه بر صفر  در خانه گل ریحان به انتظار دیرینه شیرازی ها پایان داد.
 فجر با این پیروزی صعود خودرا به  لیگ برتر جشن گرفت. فجر سپاسی از ۳۴ بازی ۱۶ برد ، ۱۲ تساوی و ۶ باخت  با ۴۱گل زده و ۲۱ گل خورده و کسب ۶۰ امتیاز باتفاضل گل بهتر نسبت به دو تعقیب کننده قدرتمند در صدر جدول رقابتهاجای گرفت و سهمیه اول صعود به لیگ برتر را کسب کرد.
 فجر سپاسی با سرمربی محجوب و با دانش خود از همان آغاز مسابقات عزم خود را جزم کرده بود تا این بار طلسم ناکامیها را بشکند و حضور دوباره در لیگ برتر را به علاقه مندان فوتبال فارس هدیه کند. فوتبال فارس با تیمهای برق و فجرسپاسی و ...در گذشته افتخارات زیادی را کسب کرده و بازیکنان صاحب نامی  را در رده های مختلف سنی به تیمهای ملی  و باشگاهی معرفی کرده است .
  فجر سپاسی با این دستاورد ارزشمند باردیگر نام فوتبال فارس و شیراز دوست داشتنی را به صحنه لیگ برتر فوتبال ایران  آورد . همان صحنه و میدانی که هرهفته بسیاری از مردم را به خود مشغول و نظر ها را جلب می کند. مردم و علاقه مندان به فوتبال خطه پهناور فارس از مدیران باشگاه فجر سپاسی و هیات فوتبال استان فارس و سایر چهره ها و نهادهای موثر انتظار دارند که با برنامه ریزی صحیح و مدیریت علمی و دوراندیشانه و حمایتگرانه  شرایط را برای حضوری قدرتمند و ماندگاری و درخشش  و افتخار آفرینی فراهم سازند .
فجرسپاسی  شایسته صعود بود و این مهم را در مستطیل سبز به اثبات رساند . فوتبال فارس شایسته داشتن نماینده ای صاحب نام در لیگ برتربود که حالا پس از سالها غیبت محقق شد. حضور مستمر و پایدارو باانگیزه و شادی آفرین حداقل خواسته تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال فارس است. حالا شیراز و "حافظیه" علیرغم تهدید "کرونا " با فجر لبخندمی زند  و شادی می کند مبارکباد!
انتهای پیام /  عبدالکاظم دریساوی/روزنامه نگار
647 کلیک ها  چهارشنبه, 30 تیر 1400 15:07
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا