روستاهای اطراف شیراز در بلا تکلیفی مطلق

باران رحمت الهی وقتی شهر شیراز را مورد لطف و نوازش خود قرار می دهد چهره شهر را کاملا متفاوت می کند .
هنگامی به  اطراف شهر شیراز یعنی روستاهایی که تا پنج دقیقه قبل از آن جز شهر و خدمات محسوب می شوند سر می زنیم،  صحنه های بسیار اسفناکی را به چشم می بینیم ، جاهایی که مردم همین شهر در آن زندگی می کنند و از ابتدایی ترین امکانات اولیه سود نمی برند.
براستی چرا طی یک پروسه مدیریت قوی این روستاها را همانند  گرد خون ، سلطان آباد ، علی آباد ، کچی، کیان آباد ، شاپور جان، کرونی  و.... به شهر شیراز اضافه نمی شوند تا  از خدمات ابتدايي شهری سود ببرند ، روستاهایی که  هنگام بارندگی دیگر  نمی توانید در آنجا رفت و آمد کنید، روستاهایی که  مردم بیگناه توسط یک سری دلال از خدا بی خبر  زمین های خود را هر طور که  خواستند بدون رعایت هیچ نکته فنی و شهرسازی می سازند و فردا روزی که به شهر شیراز اضافه  شدند  ، بدلیل قوانین شهرداری بایستی به کمیسیون ماه ۱۰۰ ارجاع داده  شوند که جریمه  یا حتی حکم  تخریب  در برخی موارد توسط این کمیسیون  صادر می شود  و آن موقع است که شهرداری و پرسنل زحمتکش آن از شمر زمان بدتر خواهند شد.
بابازدید از این روستا ها نزدیک  شهر شیراز مشاهده خواهید کرد که با احترامی که برای بخشداران و دهیاران قائل هستیم، دیگر توان مدیریت و اداره آن را  ندارند.
این کار نیازمند مدیران قوی است که بتواند پیگیر حل مشکل این روستا ها شده و آن ها طی پروسه مشخص به شهر شیراز اضافه و امکانات حداقلی را به آنان ارائه کنند.
انتهای پیام /  علی اکبرزارعی
742 کلیک ها  یکشنبه, 08 فروردين 1400 00:12
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا