امهال اصل تسهیلات خسارت دیدگان از خشکسالی

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس از بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی بهره برداران بخش کشاورزی که در سال زراعی گذشته از خشکسالی خسارت دیده‌اند، خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمود کجوری شنبه ۱۴ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران، افرادی را مشمول این بخشودگی دانست که سر رسید بدهی آنها سال ۱۴۰۰ بوده است و گفت: بانک های عامل موظفند اصل تسهیلات دریافتی این افراد به مدت سه سال امهال نمایند.
 
به گفته او، این مصوبه صرفا در شهرستان‌هایی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته و توسط سازمان مدیریت بحران کشور به استانداری‌ها اعلام شده است، مشمولین واجد بهره مندی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
 
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: بار مالی ناشی از اجرای این بند در کشور، حداکثر به میزان ۲۰ هزار میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین خواهد شد.
 
کجوری با اشاره به اینکه متعاقبا دراسفندماه جاری اعتبار اولیه به منظور اجرای بند"خ" ماده "۳۳" قانون برنامه به استان‌ها ابلاغ شده است، بیان کرد: متقاضیان بخش کشاورزی با مراجعه به بانک‌های عامل با دردست داشتن مصوبه کارگروه بند"خ" ماده "۳۳" مبنی بر مشمولیت استفاده از این مساعدت دولت، امکان امهال تسهیلات سررسید شده درسال ۱۴۰۰ را خواهند داشت.
 
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان فارس تاکید کرد: باید در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسات کارگروه اعلام شده در بند"خ" ماده "۳۳" اقدام ومصوبات جلسات برای اقدام لازم به بانک‌های عامل ارسال شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
262 کلیک ها  شنبه, 14 اسفند 1400 11:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا