تدوین بانک اطلاعات شغلی پرسنل تعاون کار و رفاه فارس کلید خورد

تدوین بانک اطلاعات شغلی پرسنل تعاون کار و رفاه فارس کلید خورد
   
تدوین بانک اطلاعات شغلی پرسنل تعاون کار و رفاه فارس کلید خورد |||| ||||

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه ایده‌های نو و کارآمد در صدر توجه این اداره‌کل قرار دارد گفت: تدوین شناسنامه شغلی در قالب بانک اطلاعاتی پرسنل برای اولین بار در سطح این استان آغاز شد.

 
به گزارش راستین آنلاین ،وحید خداپرست در شورای اداری این اداره کل افزود: شناسنامه اطلاعات شغلی و ارتقایی کارکنان این اداره کل برای اولین بار براساس شاخص‌ها و مولفه‌های مشخص و دقیق تدوین می شود.
وی توضیح داد: ظرفیتی از بانک اطلاعاتی همکاران تهیه خواهد شد که ارتقاء شغلی کارکنان این اداره کل براساس آن انجام خواهد شد.
خداپرست تاکید کرد: حرکت و مسیری که ارزیابی این اداره کل در دوران مدیریتی جدید طی خواهد کرد براساس اطلاعات و شیوه های ارتقاء کیفی مدنظر خواهد بود.
وی اعلام کرد: این اداره کل از نظر رتبه عملکردی سطح بالایی در کشور دارد اما در آینده ارزشیابی ها براساس حرکت به سمت کیفی سازی امور خواهد بود.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در ادامه گفت: ارزشیابی ادارات شهرستانی در سال آینده به اطلاع مقامات ارشد شهرستان و استان و خصوصا نمایندگان هر حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی خواهد رسید.
خداپرست همچنین بر پاسخگویی به موقع به مکاتبات تاکید و عنوان کرد: ارایه آموزش های لازم در بخش های مختلف نیز به جد دنبال و دوره‌های آموزشی مورد نیاز برگزار خواهد شد.
 
*ایده‌های نو مورد استقبال است
 
وی در بخش دیگر سخنان خود به توجه به ایده های تازه و ناب تاکید کرد و گفت: توجه به ایده پردازی و اجرای ایده های نو در زمینه بهبود ارائه خدمات امر مهمی است که باید باب اجرای ایده‌های نو باز و طرح‌های موثر و کارآمد به جد پیاده سازی و اجرا شود.
خداپرست اعلام کرد: فرصت تازه‌ای در جهت خدمت به جامعه هدف و پرسنل این اداره کل در سراسر استان پهناور فارس داده شده که باید از آن حداکثر بهره برداری شود.
وی با تقدیر از تلاش همه کارکنان و مدیران این اداره کل از دوره‌های گذشته تاکنون، گفت: با کمترین امکانات پرسنل این اداره کل در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان هستند.
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به دستاوردهای مقاطع مختلف زمانی این اداره کل در فارس و کشور بیان کرد: ظرفیت خدمات رسانی در سطح بالایی بین کارکنان این اداره از گذشته تاکنون وجود داشته و امیددارم که در آینده نیز اینگونه باشد.
وی عنوان کرد: نگاه نباید قائل به شخص بلکه باید سیستمی و سازمانی باشد و آنچه هدف اصلی است کار برای رضایت خالق است تا در این مسیر ضمن جلب رضایت مردم، موفقیت های گذشته تکرار و در آینده نیز بیشتر شود.
خداپرست تاکید کرد: ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم و جامعه هدف، کیفی سازی امور،توجه به وضعیت معیشتی کارکنان و افزایش تجهیزات مورد نیاز از اولویت های ضروری این دوره بشمار می رود.
وی با اشاره به حضور موثر سه معاون وزیر از استان فارس در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت بی نظیری برای توسعه و کمک به این استان اکنون در سطح وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته که باید از این موقعیت خاص در جهت کمک به استان فارس نهایت تلاش را نمود.
 
*اخطار جدی به مسئولان شهرستان‌های با عملکرد ضعیف
 
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس رضایتمندی کارکنان این اداره کل را در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم موثر دانست و افزود: در حوزه عملکردی، بعضی شهرستان‌های فارس در حال حاضر جور برخی دیگر از شهرستان ها را به دوش می کشند که این وضعیت غیرقابل قبول است و این مساله نگرانی معاونین اداره کل را نیز در پی داشته است.
وی ادامه داد: ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی 10 شهرستان انتهایی جدول ارزیابی این اداره کل در فارس از لحاظ ارزیابی عمکرد هر سال این وضعیت را تکرار و جهشی در ارزیابی این شهرستان ها طی سالیان اخیر مشاهده نمی شود‌.
خداپرست در پایان گفت: تغییر و تحولی از نظر مدیریتی در وضعیت ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان های فارس با عملکرد خوب و قابل قبول انجام نخواهد شد مگر اینکه اتفاقات خاصی مانند توقف خدمات و یا خللی در راستای خدمات رسانی به مردم آن شهرستان ها بوجود آید و شهرستان‌های با عملکرد ضعیف در صورت ادامه این روند در معرض تغییر مدیریتی قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
488 کلیک ها  جمعه, 29 بهمن 1400 12:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا