آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در فارس

آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در فارس
   
آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در فارس |||| ||||

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: فرآیند نام نویسی هفدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های این استان آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین وحید خداپرست یکشنبه ۸ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی بصورت استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: تعاونگران استان می‌توانند تا بیستم خرداد همزمان با سراسر کشور با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اطلاعات کامل تعاونی خود شامل بخش‌های رتبه‌بندی (شاخص‌های کمی) و بخش جشنواره شامل فرم‌های شاخص‌های کیفی را ثبت یا بهنگام‌سازی کنند.
 
او ادامه داد: جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور برگزار می‌شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اظهار کرد: گرایش‌های این دوره از جشنواره؛ دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.
 
خداپرست عنوان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، در جشنواره هفدهم تعاونی‌های برتر، در حوزه‌های دانش بنیان، اشتغال‌زایی و تولیدی، تعاونی‌هایی بعنوان برتر انتخاب خواهند شد.
 
او تصریح کرد: همچنین توجه به رعایت اصل توجه به جامعه و مسئولیت اجتماعی توسط تعاونی‌ها و رعایت اصل آموزش و ارتقای اعضا و ارکان تعاونی‌ها، توجه به اصل ارتباط و تعاون بین تعاونی‌ها، در بخش انتخاب تعاونی‌های برتر مدنظر قرار خواهد گرفت.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس یادآور شد که مراسم تجلیل و تکریم از تعاونی‌های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال ۷ تا ۱۳ شهریور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
274 کلیک ها  یکشنبه, 08 خرداد 1401 19:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا