خریدها ایرانی و از بازار لامرد باشد

خریدها ایرانی و از بازار لامرد باشد
   
خریدها ایرانی و از بازار لامرد باشد |||| ||||

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: ما وظیفه حمایت از کالای ایرانی و تقویت بازار داریم و باید تمام خریدها  ایرانی و از بازار لامرد تهیه شود.

   به گزارش راستین آنلاین  احسان انصاری شامگاه دوشنبه ۲۰ دی در جلسه بررسی و راهکارهای حل مشکلات داخلی منطقه اقتصادی لامرد، با اشاره به اهمیت سیستم اداری و مالی و انتقاد به وجود برخی مشکلات، بیان کرد: بعضی از مشکلات و گره خوردن کارها بیشتر بدلیل ریز شدن و جزء نگری مدیران واحدهاست.

  او با تاکید بر اینکه باید نگاه‌ها به طرح‌های بزرگ باشد تا درگیر کارهای جزئی نشویم و افزود: متاسفانه برخی در این مجموعه فقط جزء بین هستند و نگاهی به اهداف کلان مجموعه ندارند.  

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با بیان اینکه باید با اعتقاد و ایمان به اهداف ترسیمی، ریل گذاری کرد و کارها را پیش ببرد، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد متعلق به کشور و شهرستان لامرد است، ارث پدری ما نیست که به دلخواه خودمان کار را جلو ببریم، باید برای این شهرستان کار کرد.  

انصاری همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تولید داخلی عنوان‌ کرد: ما وظیفه حمایت از کالای ایرانی و تقویت بازار داریم و باید تمام خریدها  ایرانی و از بازار لامرد تهیه شود.

   او با اشاره به حوادث و خسارت‌های ناشی از سیل اخیر در شهرستان لامرد و مهر، از جان باختن یکی از نیروهای زحمتکش پالایشگاه پارسیان در جریان این سیلاب اظهار تأسف کرد و از تلاش‌های مجموعه منطقه ویژه و حمایت و همراهی شرکت‌های فعال در منطقه و خدمات رسانی به روستاها و همراهی با ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکر و قدردانی کرد. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
511 کلیک ها  سه شنبه, 21 دی 1400 10:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا