برای اولین بار شرکت فرش آستان قدس رضوی، در نمایشگاه فرش دستباف فارس حضور می یابد

برای اولین بار شرکت فرش آستان قدس رضوی، در نمایشگاه فرش دستباف فارس حضور می یابد
   
برای اولین بار شرکت فرش آستان قدس رضوی، در نمایشگاه فرش دستباف فارس حضور می یابد |||| ||||

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : فرش آستان قدس رضوی، صاحب طرح ها و تولیدات اختصاصی است و برای نخستین حضور خود در نمایشگاه های استانی در بهمن امسال در نمایشگاه فرش دستباف فارس شرکت خواهد کرد.

به گزارش راستین آنلاین علی فرهادی  با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه فرش آستان قدس رضوی به خبرنگاران افزود : استان فارس که در جوار هفت استان جنوبی کشور قرار دارد دارای ظرفیت های متعددی در حوزه های مختلف است و شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به عنوان بزرگترین نمایشگاه منطقه جنوب کشور با برگزاری رویدادهای مختلف به معرفی آخرین دستاورد های صنایع کشور با هدف حمایت از تولید داخلی می پردازد.

 

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در سال آتی در 11 ماه با تمام ظرفیت خود فعال خواهد بود و حضور گسترده تولیدکنندگان، بازدیدکنندگان و توریست های داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس، شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و ارائه خدمات فراهم کرده است.

 

وی اضافه کرد: شرکت فرش آستان قدس رضوی، صاحب طرح ها و تولیدات اختصاصی است و برای نخستین حضور خود در نمایشگاه های استانی در بهمن امسال در نمایشگاه فرش دستباف فارس شرکت خواهد کرد.

 

فرهادی تاکید کرد: حضور شرکت فرش آستان قدس رضوی در نمایشگاه های کشور فرصتی برای معرفی تولیدات و ارائه محصولات متنوع تر خواهد بود.

 

خاطر نشان می شود در این بازدید، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی، به معرفی فعالیت های شرکت فرش آستان قدس رضوی پرداخت و این شرکت با 40 سال سابقه با رعایت اصول رنگ رزی و بافت فرش ایرانی، اصالت و کیفیت فرش ایرانی را حفظ می کند و با طرح ها و تولید اختصاصی به تامین فرش های مورد نیاز حرم مطهر امام رضا (ع) می پردازد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
236 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1400 11:59
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا